ریزش قیمت گسترده خانواده کوییک / جدول قیمت

ریزش قیمت گسترده خانواده کوییک / جدول قیمت

امروز «شاهین» با کاهش 15 میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شد و این افت در «کوییک معمولی» به 10 میلیون رسید.

به گزارش 9 صبح؛ فعالان بازار خودرو معتقدند کاهش نرخ دلار از یک سو و طرح پیش فروش یکپارچه  از سوی دیگر عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار خودرو شکل و شمایل کاهشی به خود گیرد. روندی که پرطرفدارهای ایران خودرو هم امروز آن را تجربه کردند. 

خودروهای «شاهین»، «کوییکR »، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا2 معمولی» و «ساینا» محصولاتی هستند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

قیمت «شاهین» امروز در بازار 617 میلیون تومان شد و افت قیمت 15 میلیونی داشت. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان خانواده کوییک هم امروز «کوییک‌R» در بازار 376 میلیون تومان شد و افت 6 میلیونی داشت و «کوییک معمولی» هم در بازار 367 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و افتی 10میلیونی را ثبت کرد. اما در میان خانواده تیبا هم امروز «تیبا صندوقدار» در بازار 364 میلیون تومان قیمت گذاری شد و افتی 6 میلیونی را تجربه کرد، «تیبا 2 معمولی» هم در بازار 368 میلیون تومان دست به دست شد و 7 میلیون تومان کاهش قیمت داشت. از سوی دیگر رصد بازار نشان دهنده آن است که «ساینا» هم در بازار 361 میلیون تومان قیمت‌ خورد و افت قیمت 5 میلیونی را ثبت کرد.

اکو+17

وب گردی

    نظر شما