واریزی جدید بهزیستی به حساب مددجویان

واریزی جدید بهزیستی به حساب مددجویان

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه‌های هدف سازمان بهزیستی کشور گفت: تأمین مسکن، معیشت و درمان سه مشکل و درخواست اصلی مددجویان تحت حمایت بهزیستی است.

به گزارش 9 صبح: محمدمهدی امیری عصر امروز  در نشست تخصصی روابط اداره پذیرش و هماهنگی گروه های هدف بهزیستی استان مرکزی اظهار داشت: سازمان بهزیستی یکی از مهمترین دستگاه‌های ارائه دهنده خدمات به جامعه آسیب دیده جامعه است به طوری که در راستای بازتوانی، توانمندسازی و حفظ حرمت انسانی 170 خدمت به گروه‌های هدف خود ارائه می‌دهد تا بتوانید زمینه توانمندسازی را در بین مددجویان فراهم آورد.

وی افزود: تأمین مسکن، معیشت و درمان سه مشکل و درخواست اصلی مددجویان تحت حمایت بهزیستی است، اما تأمین تمام این درخواست ها با توجه به محدودیت اعتبارات و امکانات سازمان کار مشکلی است بنابراین باید همه تلاش خود را برای تکریم مددجویان به کار بگیریم  تا پاسخگویی مطلوبی به آنها داشته باشیم.

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور مددکاری را رویکرد اصلی این سازمان عنوان کرد و ادامه داد: در همین راستا توسعه زیرساخت ها به منظور افزایش کیفیت خدمات به افراد تحت پوشش، حذف فعالیت‌های غیر مطلوب و نگاه ویژه به حوزه پذیرش در دستور کار مدیران بهزیستی کشور قرار گرفته است.

وی افزود: رعایت حقوق شهروندی، تاب آوری، بهره‌گیری از مهارت شنیداری، پاسخگو بودن به جامعه هدف، اقناع ارباب رجوع، دقت و استانداردسازی روند ارائه خدمات از الزامات کاری کارکنان بهزیستی است به همین منظور نیاز است تا کارکنان بهزیستی دستورالعمل های لازم را آموزش ببینند تا به افراد ارجاع غلط ندهند. 

رئیس مرکز پذیرش و هماهنگی گروه های هدف سازمان بهزیستی کشور خاطرنشان کرد: جزیره ای عمل کردن بزرگترین عیب یک سازمان است که باید اقدامات لازم برای رفع آن انجام شود تا بتوان به اهداف مهم و متعالی در خدمت رسانی هر چه بهتر به جامعه هدف دست یافت.

وب گردی

    نظر شما