آغاز ثبت نام فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرو ویژه اردیبهشت ماه + شرایط و لینک ثبت نام

آغاز ثبت نام فروش بدون قرعه‌کشی ایران خودرو ویژه اردیبهشت ماه + شرایط و لینک ثبت نام

دومین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند.

به گزارش 9 صبح، اولین مرحله از فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو‌ها که افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه است، آغاز شد.

 اولین مرحله از فرآیند ثبت‌نام برای شرکت در دومین طرح یکپارچه عرضه خودرو‌ها که افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه است، از چهارشنبه همین هفته (۲۰ اردیبهشت) آغاز می‌شود و متقاضیان به مدت ۱۰ روز (تا ۲۹ اردیبهشت ماه) فرصت دارند برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت اقدام کنند.

همچنین از ۲۹ اردیبهشت تا سوم خرداد ماه نیز فرصت بررسی اطلاعات واجدان شرایط برای حساب وکالتی با موجودی مسدود شده خواهد بود.

در مرحله سوم، ثبت‌نام و انتخاب اولویت‌ها توسط متقاضیان واجد شرایط در سوم تا ۱۳ خرداد ماه خواهد بود. همچنین مرحله چهارم این فرآیند دهم تیرماه ۱۴۰۲ پایش پنج اولویت متقاضیان انجام و در سامانه اعلام خواهد شد و در روز ۱۵ تیرماه، امکان ثبت نام متقاضی بر اساس فراخوان خودروساز بر مبنای زمان بندی اعلامی صورت می‌گیرد.

درحالی مرحله دوم عرضه خودرو‌های داخلی از چهارشنبه آغاز می‌شود که بر اساس اطلاعیه منتشر شده در سامانه یکپارچه، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت می‌شود و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می‌گردد.

دومین طرح یکپارچه عرضه برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی از روز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و متقاضیان تا پایان روز جمعه ۱۴۰۲/۰۲/۲۹ فرصت دارند نسبت به ایجاد حساب وکالتی در بانک‌های اعلامی در سامانه، اقدام کنند. شایان ذکر است محصولات ارائه شده توسط شرکت‌های خودروساز از ۲۰ اردیبهشت در سامانه قابل مشاهده هستند.

فقط متقاضیان واجد شرایط که اطلاعات آن‌ها ازسوی بانک ارسال شده است، می‌توانند از روز سه شنبه ۱۴۰۲/۰۳/۰۳ تا جمعه ۱۴۰۲/۰۳/۱۰ نسبت به ثبت نام اولیه به منظور تشکیل لیست نوبت دهی (لیست انتظار) برای خودروی مدنظر، در سامانه https://www.esalecar.ir اقدام کنند.

امکان ثبت نام هرمتقاضی که پیش از این در لیست نوبت دهی طرح اول سامانه یکپارچه و خودرو‌های وارداتی قرارگرفته اند، وجود ندارد مگر آنکه انصراف خود را تا تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ در سامانه‌های مربوطه ثبت کند.

حسب ماده ۱۹ آیین نامه اجرائی ماده ۱۴ الحاقی قانون مبارزه با پولشوئی، اطلاعات معاملات خودرو به صورت یکپارچه در سامانه معاملات خودرو ذیل سامانه جامع تجارت وزارت صمت ثبت می‌شود و شامل مالیات بر عایدی سرمایه می‌شود.

لازم به ذکر است که موعد تحویل برخی از محصولات پر تقاضا شرکت‌های خودروساز در سال ۱۴۰۳ خواهد بود.

وب گردی

    نظر شما