خبر خوش دولت به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی/واریزی جدید دولت برای مددجویان

خبر خوش دولت به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی/واریزی جدید دولت برای مددجویان

نماینده ولی فقیه در مازندران توانمندسازی مددجویان را برای ایجاد اشتغال پایدار مهم ارزیابی کرد.

به گزارش 9 صبح، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی بعد ازظهر پنج شنبه در مراسم جشن خودکفایی سه هزار نفر از مجریان طرح اشتغال و رزمایش ۲۵۳ سری جهیزیه در استان با تقدیر از مردم خیر اندیش ونیکوکار استان مازندران گفت: مردم مازندران در ماه مبارک رمضان بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان در قالب احسان به نیازمندان کمک کرده‌اند.

وی با بیان اینکه سیاست اصلی و کلی باید بی نیاز شدن مددجویان باشد، گفت باید حمایت‌های مالی و نقدی به حمایت‌های اصلی تغییر پیدا کند تا مددجویان آن غنی شوند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه سیاست کمیته امداد باید اغنا باشد، آن را از مصادیق جهاد تبیین بیان کرد و گفت: کمیته امداد بر اساس توانمندسازی مددجویان مورد ارزیابی قرار گیرد.

امام جمعه ساری با بیان اینکه رویکرد در حمایت از مددجویان از سمت پولی و نقدینگی به سمت حمایت‌های جنسی و کالایی تغییر کند، گفت: ارائه پول و نقدینگی سبب بالا رفتن تورم می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: خودکفایی مددجویان لرزان و شکننده نباشد و در این راستا نظارت بر طرح‌های اشتغال برای ادامه خودکفایی مددجویان امری الزامی است.

وی با تاکید بر اینکه باید برای دین، فرهنگ و اخلاق جامعه هدف توجه بیشتری داشته باشیم، گفت در عین حال معیشت این افراد نیز مسئله مهم و اساسی به شمار می‌رود.

وب گردی

    نظر شما