با یک میلیارد در این منطقه پایتخت آپارتمان لاکچری رهن کنید!

با یک میلیارد در این منطقه پایتخت آپارتمان لاکچری رهن کنید!

به گفته یک مشاور املاک در یوسف‌آباد، نظارت مناسب بر نرخ‌ اجاره‌های مسکن موجران وجود ندارد و مالکان بنا به سلیقه خود نرخ تعیین می‌کنند.

به گزارش 9 صبح: محله یوسف‌آباد در منطقه ۶ و در مرکز تهران واقع شده و از غرب به بزرگراه کردستان و محله امیرآباد، از شرق به خیابان، ولی عصر و محله عباس‌آباد، از شمال به بزرگراه شهید همت و محله ونک و از جنوب به خیابان دکتر فاطمی و دوراهی یوسف‌آباد متصل می‌شود. یک مشاور املاک در محله یوسف‌آباد با اشاره به فقدان نظارت مناسب بر نرخ اجاره‌های مسکن موجران می‌گوید: قیمت ملک و اجاره‌بها را مالکان بر اساس سلیقه خود تعیین می‌کنند و نرخ مصوبی وجود ندارد.

وی با اشاره به افزایش چند برابری رهن و اجاره‌بها می‌گوید: «تعداد متقاضیان رهن و اجاره در محله یوسف آباد کاهش یافته است؛ مستاجران یا تمدید می‌کنند و یا به سراغ محله‌های ارزان‌تر می‌روند.» در محله یوسف‌آباد، برای رهن یک واحد آپارتمان ۳ خوابه و دارای پارکینگ، انباری و آسانسور با متراژ ۱۲۵ مترمربع، ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

487201_561

رهن واحدی با متراژ ۳۴۰ مترمربع و دارای امکانات مذکور، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه آن ۱۵ میلیون تومان است. برای رهن یک واحد ۹۸ مترمربعی، یک میلیارد تومان و برای اجاره ماهانه آن ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

وب گردی

    نظر شما