شانس جهش صعودی بازار رمزارز ها تا پایان سال میلادی چقدر است؟

شانس جهش صعودی بازار رمزارز ها تا پایان سال میلادی چقدر است؟

قیمت بیت کوین (BTC) تغییر قابل توجهی نسبت به دیروز نداشته، اما در طول یک هفته گذشته ۵٫۵۰ درصد افت کرده است.

به گزارش 9 صبح، قیمت بیت کوین (BTC) تغییر قابل توجهی نسبت به دیروز نداشته، اما در طول یک هفته گذشته ۵٫۵۰ درصد افت کرده است. با وجود جهش دیروز قیمت بیت کوین، شاهد شکست جعلی ۴۸ هزار دلار بودیم، این یعنی هنوز هم قدرت در دست فروشندگان است. با این وجود، از دید میان‌مدت، فروشندگان بایستی قیمت را به زیر حمایت ۴۱۹۶۷ برسانند تا روند نزولی دوباره احیا شود.

دوج کوین (DOGEUSD)

دوج کوین تنها رمزارز حاضر در لیست امروز است که توانسته در طول یک هفته گذشته رشد ۲ درصدی را تجربه کند. هنوز نمودار قیمتی دوج کوین نتوانسته روند بعدی خود را مشخص کند. به نظر می‌رسد که برای این‌که خریداران قدرت را در دست بگیرند، باید قیمت دوج کوین به محدوده ۰٫۲۲ دلاری (نقدترین محدوده نمودار) برسد.

اما اگر قیمت DOGEUSD نتواند به این محدوده برسد، به احتمال زیاد دوباره به حمایت ۰٫۱۳۱۰ دلاری سقوط خواهد کرد.

شیبا (SHIBUSD)

شیبا بزرگ‌ترین بازنده معاملات امروز بوده است. این رمز ارز میم در طول ۲۴ ساعت گذشته ۰٫۸۴ درصد سقوط کرده است. SHIB به آرامی در حال نزدیک شدن به ناحیه حمایتی ۰٫۰۰۰۰۲۹۵۲ دلاری است. اگر فروشندگان همچنان قدرت را در دست داشته باشند، قیمت شیبا می‌تواند از این محدوده حمایتی هم عبور کند و به حمایت بعدی در ۰٫۰۰۰۰۲۰۱۰ دلار برسد. احتمال این‌که این حرکت تا پایان سال میلادی اتفاق بیفتد جدی است.

 

وب گردی

    نظر شما