معلمان برای دیدن افزایش حقوقشان به سایت my medu.ir مراجعه کنند

معلمان برای دیدن افزایش حقوقشان به سایت my medu.ir مراجعه کنند

دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان از سایت my medu.ir امکان پذیر شده است. نتایج رتبه بندی در هیچ یک از دسترسی های امور اداری دیده نمی شود و تنها راه مشاهده نتایج رتبه بندی معلمان سامانه مای مدیو خواهد بود. برای اطلاع از نحوه ورود به سامانه و راهنمای دریافت نتیجه رتبه بندی my .medu.ir در اندیشه معاصر با ما همراه باشید.

به گزارش 9صبح، فرآیند دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir  آغاز شده است و کلیه فرهنگیانی که به استناد ماده ۴ و ۵ آئین نامه نظام رتبه بندی معلمان نسبت به ارائه تقاضا، تشکیل پرونده و بارگذاری مدارک و مستندات در سامانه رتبه بندی فرهنگیان rtb.medu.ir (سامانه رتبه‌بندی معلمان) اقدام نموده بودند حالا می توانند با مراجعه به my.medu.ir رتبه بندی خود را مشاهده و دریافت نمایند.

همانطور که می دانید با توجه به دستورالعمل وزارتی رتبه بندی معلمان مبنی بر داشتن سنوات حداقل ۱۵ سال تجربی برای احراز رتبه ۴( دانشیارمعلم) و سنوات حداقل ۲۱ سال تجربی برای احراز رتبه ۵ ( استاد معلم)، لذا سنوات دوران تحصیل دانشسرای مقدماتی، دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی ۴ سال و تربیت معلم ۲ سال و نیز خدمت سربازی ۲ سال ( به جز خدمت سربازمعلم) از سنوات همکارانی که رتبه ۴ یا ۵ گرفته اند کسر خواهد شد.

برای احراز هر رتبه امتیاز نهایی ملاک نیست و هر فرد باید حداقل هر شایستگی و تجربه را کسب کند. همچنین امتیاز بیشتر در یک شایستگی، کسری دیگری را جبران نمی کند.:

سایت اعلام نتیجه رتبه بندی my medu.ir است و با توجه به آخرین تغییرات، نتایج رتبه بندی در سامانه my medu.ir نمایش داده خواهد شد. به منظور سهولت در کار شما عزیزان لینک مستقیم ورود به سایت نتایج رتبه بندی معلمان در این مقاله قرار گرفته است و کافیست بر روی تصویر زیر کلیک کنید تا مستقیما به my medu.ir هدایت شوید.

در ابن بخش از مقاله نحوه دریافت نتیجه رتبه بندی معلمان در my medu.ir مای مدیو پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش را با هم مرور می کنیم. ابتدا به پنجره خدمات واحد الکترونیک اداره آموزش پرورش my. medu. ir وارد شوید.

حالا از بخش انتخاب نقش روی گزینه فرهنگی بزنید. با درج کد ملی به عنوان نام کاربری و رمز عبور روی گزینه ورود بزنید.

اگر اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید به پروفایل کاربری خود در my medu.ir وارد می شوید. حالا به راحتی در حساب کاربری خود روی گزینه رتبه بندی معلمان کلیک نمایید تا نتایج رتبه بندی برای شما به نمایش در آید.

طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش، زمان اعلام نتیجه رتبه بندی معلمانmy.medu.ir پیش از اتمام سال خواهد بود و تمامی احکام فرهنگیان مشمول رتبه بندی تا ۷ اسفند ماه صادر خواهد شد. اما مطابق نظرسنجی ها و گزارش های اعلام شده ، تا امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ ، تنها ۱۲ درصد فرهنگیان از رتبه نهایی خود مطلع گردیده اند.

اکثر این افراد هم از طریق هیات های ممیزه در ادارات از رتبه خود مطلع شده و درصد کمی هم بازنشستگانی هستند که رتبه قطعی آنها دیروز در my medu ir بارگذاری شد و برای دریافت نتیجه رتبه بندی به my.medu.ir مراجعه کرده اند.

افرادی که بعد از اعلام نتایج، رتبه قطعی خود را در my medu.ir مشاهده کرده اند با توجه به کسر امتیازات مربوط به اظهار نظر مدیر و ارزیاب در بخش های مشارکت در شوراها و تدریس به همکاران و همچنین نحوه اظهار نظر مدیر و ارزیاب، از رتبه اعلام شده در my. medu. ir ناراضی هستند و قطعا درصدزیادی از افراد که هنوز نسبت به دریافت نتیجه رتبه بندی خود در سایت نتایج رتبه بندی معلمان my medu ir اقدام ننموده اند نیز پس از اطلاع از رتبه خود به جمع این معترضین خواهند پیوست.

کسر امتیازات یاد شده بر خلاف وعده هایی که قبلا و پس از بارگذاری مستندات اعلام شده بود، صورت گرفته است و حتی ارزیابان هم امتیازات مذکور را تایید کرده بودند که این امتیازات پس از ارزیابی، توسط وزارت آموزش و پرورش حذف شدند!

اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران دچار مشکل عدم مشاهده رتبه بندی معلمان در my medu.ir شدید و با پیام «این سرویس به زودی فعال خواهد شد» نگران نباشید چون راه حل آن را در این قسمت معرفی می کنیم.

روش اول: اگر با کلیک بر روی گزینه نتیجه رتبه بندی مای مدیو my. medu. ir، نمی توانید نتایج را ببینید می توانید به بخش حکم شاغلین مراجعه کنید.

روش دوم: برای دریافت نتیجه رتبه بندی my.medu. ir، ابتدا به بخش فیش حقوقی بروید، در بخش نوار آدرس کلمه fish را در انتهای آدرس پاک کنید و به جای آن کلمه ordinance را بنویسید و اینتر بزنید. در این صورت در بخش حکم شاغلین my medu ir ordinance قادر به مشاهده نتایج رتبه بندی خود خواهید بود.

نتایج رتبه بندی معلمان در هیچ یک از دسترسی های اداره دیده نمیشود و برای دریافت جواب رتبه بندی معلمان نیازی به مراجعه حضوری به بخش امور اداری فرهنگیان نیست. پیگیری مواردی خطا دار که طی نامه های امور اداری ارسال شده اند فقط از طرف مدیر مدرسه امکان پذیر خواهد بود.

مواردی که تیک rtb معلم خالی باشد اول باید خود معلم در rtb.medu.ir تایید بزند سپس مدیر مدرسه تایید بزند و مراحل بعدی کارگزینی – حراست – گزینش – ارزیاب خود به خود تکمیل خواهد شد. در مواردی که تیک مدیر ندارد می بایست مدیری که دفعات قبل تایید زده تایید بزند (اول لغو تاییدات را بزنید)

توجه داشته باشید که چنانچه همکاری رتبه ۴ یا ۵ را گرفته و سابقه تجربی کمتر از ۱۵ سال داشته باشد رتبه ی این فرد در نتایج رتبه بندی معلمان سایت my medu.ir  رتبه ی ۳  خواهد شد.

همچنین در سامانه رتبه بندی rtb سنوات با دوران تحصیل و سربازی و سوابق کاری و بیمه پردازی در سایر ارگانها حساب شده که قابل قبول نخواهد بود و برای رتبه های ۴ و ۵ محاسبه نمی شوند. ضمنا خدمت در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی در این مرحله از رتبه بندی معلمان لحاظ نخواهد شد.

امکان رتبه ۳ شدن برای معلمان با سابقه زیر ۵ سال وجود دارد؟

بله، از آنجایی که ملاک سابقه خدمت برای رتبه های ۱ تا ۳ وجود ندارد امکان رتبه ۳ شدن برای همه معلمان وجود خواهد داشت.

دریافت رتبه ۱ یا ۲  برای معلمان با سابقه بالا (مثلا ۳۰ سال) امکان پذیر است؟

بله، ملاک اصلی تعیین رتبه مدارک و مستنداتی است که در سامانه بارگذاری کرده اید و اگر همکاری حتی با سابقه ۳۰ سال مجموع امتیاز مستندات ش به اندازه رتبه ۱ باشد در زمان دریافت جواب رتبه بندی معلمان معلمان همان رتبه برایش اعمال می گردد.

معوقات رتبه واقعی هم پرداخت می‌ شود؟

بله، در صورتی که رتبه بالا تر از ۱ شده باشید معوقات رتبه های واقعی پرداخت خواهد شد، به عنوان مثال اگر کسی رتبه ۵ شده باشد این مبلغ حداکثر حدود ۱۲ تا ۲۰ میلیون تومان خواهد بود.

اعتراض به رتبه بندی معلمان

با توجه به شیوه رتبه بندی، اعتراض به رتبه بندی معلمان امری محتمل خواهد بود و ممکن است بسیاری از افراد بعد از دریافت نتیجه رتبه بندی my medu.ir  به رتبه احراز شده معترض باشند. به همین دلیل وزارت آموزش پرورش امکان اعتراض به نتیجه رتبه بندی را در سایت my.medu.ir فراهم نموده است و در حدود ۱۰ روز فرصت وجود دارد ولی مراحل اعتراض و نحوه اعمال دقیق آن هنوز از سمت وزارتخانه اعلام نشده و ابهاماتی در این خصوص وجود دارد.

وب گردی

    نظر شما