قیمت طلا و سکه تا پایان هفته به کدام سمت می رود؟

قیمت طلا و سکه تا پایان هفته به کدام سمت می رود؟

اکنون بازار در وضعیت رکود بسر می برد و آن هم به این دلیل است که تقاضا در بازار کاهش یافته و هر زمان که با کاهش تقاضا روبرو شویم قیمت ها هم ارزان می شود.

 گزارش 9صبح به نقل از همشهری آنلاین، ابراهیم محمد ولی، کارشناس بازار طلا با اشاره به وضعیت بازار طلا و سکه در ایام محرم افزود: اکنون بازار در وضعیت رکود بسر می برد و آن هم به این دلیل است که تقاضا در بازار کاهش یافته و هر زمان که با کاهش تقاضا روبرو شویم قیمت ها هم ارزان می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر بازار در یک وضعیت آرام به سر می برد و انتظار نمی رود که تا پایان هفته شاهد تغییرات چندانی در بازار طلا باشیم. در هفته گذشته به دلیل کاهش تقاضا، کاهش داد و ستدها و همچنین تخلیه حباب سکه و طلا قیمت‌ها سیر نزولی داشت.

محمد ولی بیان کرد: در چنین شرایطی می‌توان پیش بینی کرد اگر در روزهای آینده اتفاق خاصی رخ ندهد و قیمت دلار هم همچنان رو به کاهش باشد ادامه روند نزولی را در در بازار طلا و سکه شاهد باشیم.  

امروز شنبه ۳۱ تیر تا لحظه تنظیم این خبر در بازار آزاد، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۲ میلیون و  ۳۱۱ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۲۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۵  میلیون و ۹۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول   نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید   ۲۷ میلیون و ۴۵۰ هزار
 سکه تمام طرح قدیم  ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار
 نیم سکه بهار آزادی  ۱۴ میلیون و ۹۰۰ هزار
 ربع سکه بهار آزادی  ۹ میلیون و ۹۰۰ هزار
 سکه یک گرمی   ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار
طلای ۱۸ عیار   ۲ میلیون و ۳۱۱ هزار
منبع: همشهری آنلاین
وب گردی

    نظر شما