تجمع اعتراضی مردم مقابل شرکت زامیاد + عکس

تجمع اعتراضی مردم مقابل شرکت زامیاد  + عکس

مشتریان زامیاد خرید خودروی خود را انجام داده اند و مبلغ خرید را به طور کامل پرداخت کرده اند اما شرکت نمی تواند شماره گذاری این خودرو ها را انجام دهد.

به گزارش 9 صبح؛ امروز تعدادی از مشتریان شرکت زامیاد در مقابل این شرکت با تجمعی مسالمت آمیز اعتراض خود را به تاخیر در تحویل و عدم شماره گذاری خودروها نشان دادند.

اعتراضات خودرویی از آن دست اتفاق هایی است که این روزها بسیار شاهد آن هستیم. مشتریان معترض به قیمت خودروهای مونتاژی یک روز در مقابل وزارت صمت و روز دیگر در مقابل مرکز ملی رقابت تجمعاتی مسالمت آمیز انجام می دهند تا به نوعی اعتراض خود را نسبت به رویه قیمت گذاری محصولات مونتاژی نشان دهند. امروز اما تجمعی متفاوت توسط تعدادی از مشتریان شرکت زامیاد در مقابل این شرکت رقم خورد که ربطی به قیمت گذاری ها نداشت و مشکلی عمیق تر و عجیب تر باعث آن شده بود.

مشکل مشتریان زامیاد چیست؟

مشتریان زامیاد خرید خودروی خود را انجام داده اند و مبلغ خرید را به طور کامل پرداخت کرده اند اما شرکت نمی تواند شماره گذاری این خودرو ها را انجام دهد. البته قبلا هم به مشکل شماره گذاری خودروهای زامیاد پرداختیم و گفتیم که سازمان استاندارد مجوز شماره گذاری به این خودروها را نمی دهد. این یعنی شرکت خودروهایی را فروخته که عملا مجوز شماره گذاری نداشته اند و حالا تنها سر بی کلاه قصه ما سر مشتری است. البته بر اساس آنچه مدیران زامیاد می گویند، این شرکت مهلت قانونی داشته تا شماره گذاری این خودروها انجام شود و سازمان استاندارد زودتر از مهلت تعیین شده از صدور مجوز شماره گذاری امتناع می کند. شاید تعداد افرادی که در تصاویر تجمع اعتراضی زامیاد می بینید به نظر زیاد نیاید اما نکته زمانی مهم و عمیق می شود که بدانید بنا بر شنیده ها بحث عدم شماره گذاری ۱۲ هزار دستگاه خودرو در میان است!

به سلامتی ماشینت، تعویض فیلتر بنزین در محل با سرویس دوره ای کارنامه

این قشر زحمت کش را دریابید

اکثر مشتریان محصولات زامیاد راننده وانت هایی هستند که با خودرویشان کار می کنند و خرج یک خانواده را می دهند. برخی از مخاطبین آخرین خودرو به ما پیام داده اند که به دلیل تاخیر زیاد و عدم شماره گذاری در خرج زندگی شان مانده اند. قصه امروز عدم شماره گذاری خودروهای نیسان از باقی مشکلات صنعت دردناک تر است چراکه تاخیر در تحویل این خودرو ها کاملا به معیشت خانواده های زیادی لطمه می زند. البته به گفته شرکت زامیاد، روزانه ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان جریمه تبرای این خودروها محاسبه می شود اما سود تاخیر دردی را از مشتری بی وانت (یا عملا بیکار) دوا نمی کند.

امیدواریم سازمان ملی استاندارد چاره ای را برای شماره گذاری این خودروها داشته باشد و اگر قرار است خودروهای زامیاد به شماره گذاری نرسند، دلیل فروش این خودروها و تخلف احتمالی بررسی شود.

زامیاد

وب گردی

    نظر شما