خبر خوش برای رانندگان اسنپ و تپسی/ واریز سهیمه ویژه بنزین

خبر خوش برای رانندگان اسنپ و تپسی/ واریز سهیمه ویژه بنزین

سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ در دستور کار است! این جدیدترین وعده دولت سیزدهم است بنزین تاکسی‌های اینترنتی در چند ماه اخیر انتقادهای زیادی به دنبال داشته است .

به گزارش 9 صبح؛ سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ در دستور کار است! این جدیدترین وعده دولت سیزدهم است بنزین تاکسی‌های اینترنتی در چند ماه اخیر انتقادهای زیادی به دنبال داشته است .

سهمیه بنزین اسنپ و تپسی؛ در دستور کار است! این جدیدترین وعده دولت سیزدهم است بنزین تاکسی‌های اینترنتی در چند ماه اخیر انتقادهای زیادی به دنبال داشته است . رانندگان اسنپ و تپسی  از مدیران این شرکت ها گلایه دارند که چرا سهمیه بنزین ماهانه آنها را واریز نمی‌کنند و تاکسی‌های اینترنتی از دولت گله دارند که چند ماه است سهمیه‌ای به آنها نداده‌اند.

 درحالی که قیمت بنزین همچنان محور اخبار روز جامعه است وزیر نفت بعد از چند ماه تاخیر در واریز سهمیه بنزین اسنپ و تپسی، وعده داده است که این موضوع در دستور کار دولت قرار دارد. رانندگان تاکسی‌های اینترنتی این روزها گلایه زیادی دارند و می‌گویند حالا که از سهمیه بنزین خبری نیست، حداقل شرکت‌ها کرایه‌ها را افزایش دهند.

البته این تنها خبر بنرینی این روزها نیست قرار است  کارت سوخت بنزین نیز حذف شود و دریافت بنزین با کارت بانکی  صورت گیرد

رانندگان اسنپ و تپسی می‌گویند قرار بود کرایه‌ها پایین باشند اما در مقابل به آنها اعتبار بنزین پرداخت شود. حالا اما اولی اجرا می‌شود و دومی نه. از آن سو قیمت قطعات یدکی نیز به طور مداوم در حال افزایش است و شغل رانندگی استهلاک زیادی برای ماشین به بار می‌آورد. نتیجه؟ کار به عنوان راننده اسنپ و تپسی دیگر صرفه اقتصادی ندارد. به ویژه که رانندگان معتقدند کمیسیون این دو شرکت هم بالاست.

در این میان، عدم تخصیص سهیمه بنزین به تاکسی‌های اینترنتی، که در یک هفته اخیر رسانه‌ای شده، نارضایتی‌ها را افزایش داده است. البته این اولین بار نیست که بی‌نظمی در پرداخت این سهمیه به رانندگان اسنپ و تپسی، گلایه‌های آنها را در پی دارد. برای مثال این اتفاق پاییز سال گذشته هم رخ داد. آذر ۱۴۰۱ بود که اکوفارس از تاخیر ۵ ماهه در تخصیص این سهمیه خبر داد. حالا دوباره همان شرایط تکرار شده و حداقل چهار ماه است که رانندگان اعتبار بنزین را دریافت نکردند و با بنزین آزاد، کار می‌کنند. البته برخی از آنها می‌گویند این مدت بیشتر است و حتی به هفت ماه هم می‌رسد.

سهمیه بنزین اسنپ و تپسی چند ماهی است که به رانندگان تعلق نگرفته. آنها در روزهای اخیر گلایه زیادی در این مورد داشته‌اند و می‌گویند چهار تا هفت ماه است که اعتبار بنزین را دریافت نکرده‌اند. رانندگان معتقدند قرار بود کرایه‌های با بنزین حدود هزار تومانی محاسبه شوند و در مقابل، آنها سهمیه بنزین بگیرند اما حالا مجبورند بنزین سه هزار تومانی بزنند و کرایه‌ها هم تغییری نکرده است

وب گردی

    نظر شما