خبر مهم یک نماینده درباره گرانی قیمت بنزین

خبر مهم یک نماینده درباره گرانی قیمت بنزین

نماینده بندر لنگه در خصوص گرانی بنزین بعد ازافزایش قیمت نان در کشور گفت:در مورد گرانی قیمت بنزین و حامل های انرژی هیچ بحثی در مجلس درجریان نیست ودولت نیز به صراحت قضیه گرانی را رد کرده است .

به گزارش 9 صبح؛ احمد جباری نماینده بندر لنگه در خصوص گرانی بنزین بعد ازافزایش قیمت نان در کشور گفت:در مورد گرانی قیمت بنزین و حامل های انرژی هیچ بحثی در مجلس درجریان نیست ودولت نیز به صراحت قضیه گرانی را رد کرده است .

وی درپاسخ به این سوال که نان در چندین استان گران شد چه تضمینی وجود دارد که این اتفاق برای بنزین رخ ندهد افزود: انشالله اتفاقی نمی افتد یکسری تصمیمات خلق الساعه که دربرخی استان ها گرفته می شود که نگران کننده است و تدابیر بیشتری می خواهد.

نماینده  بندر لنگه تصریح کرد: البته صف های طولانی به دلیل کارت های سوخت دراستانهای ساحلی چه در شمال یا جنوب نگرانی هایی را ایجاد کرده و مردم را در شرایط گرم آب و هوایی در صف های بنزین و گازوئیل قرار داده است لذا چنین تصمیماتی را می توان با تدابیر بیشتری در استان ها اجرا کرد.

وی درمورد به گوش رسیدن سناریوهای مختلف برای افزایش قیمت بنزین گفت:فعلا دولت رد کرده و در مجلس هم مساله ای مطرح نشده است.

جباری در مورد اینکه آیا مجلس در خصوص گرانی ها به دولت تذکر می دهد افزود: نمایندگان در تذاکرات ،نطق ها ونامه به دولت کتبی و شفاهی خطاب به دوستان در وزراتخانه های مربوطه اعلام کردند که شرایط موجود تحمل افزایش قیمت ها را ندارد.

وی تاکید کرد:درشرایط اقتصادی فعلی و مشکلات موجود افزایش قیمت ها به صلاح نیست چون بنای دولت ومجلس این بود که در راستای ساماندهی معیشت مردم قدم بردارند.

جباری گفت:‌افزایش قیمت نان مسئولیت دولت است و ما درکمیسیون های مختلف مجلس تاکید داریم که افزایش قیمت در شرایط موجود اصلا به صلاح نیست.  

وب گردی

    نظر شما