خبر جدید وزیر نفت درباره وضعیت پمپ‌بنزین‌ها و محدودیت ها

خبر جدید وزیر نفت درباره وضعیت پمپ‌بنزین‌ها و محدودیت ها

وزیر نفت از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی برای تأمین و توزیع پایدار سوخت خبر داد و گفت: کل چهار هزار و ۴۰۰ جایگاه عرضه بنزین کشور فعال است و روال سوختگیری در سراسر ایران عادی است.

به گزارش 9 صبح؛ وزیر نفت از آماده‌باش ۱۰۰ درصدی برای تأمین و توزیع پایدار سوخت خبر داد و گفت: کل چهار هزار و ۴۰۰ جایگاه عرضه بنزین کشور فعال است و روال سوختگیری در سراسر ایران عادی است.

 وزیر نفت با اشاره به اینکه امسال تاکنون ۱۷ میلیارد لیتر بنزین در کشور توزیع شده است، افزود: پارسال میانگین مصرف بنزین در کشور ۱۰۳ میلیون لیتر در روز بوده است اما با افزایش تردد در کشور به میانگین روزانه ۱۱۹ تا ۱۲۰ میلیون لیتر رسیدیم.

وی با اشاره به اینکه مصرف بنزین در کشور ۱۳ درصد افزایش داشته است، ادامه داد: کل چهار هزار و ۴۰۰ جایگاه عرضه بنزین کشور فعال است.

وزیر نفت تأکید کرد: برای کاهش ترافیک در جایگاه‌های  عرضه سوخت، محدودیت کارت‌های هوشمند سوخت را کاهش دادیم.

اوجی گفت: با بررسی از طریق ارتباط با مناطق مختلف شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی شاهد اوضاع مطلوب  توزیع و تأمین سوخت بوده‌ایم.

وی با تأکید بر اینکه برای نخستین بار در کشور ۵ میلیارد لیتر سوخت مایع در نیروگاه‌ها ذخیره شده است،افزود: این ذخیره‌سازی شامل ۳ میلیارد لیتر گازوئیل و ۲ میلیارد لیتر نفت کوره می‌شود.

وب گردی

    نظر شما