آغاز بزرگترین فروش فوق‌العاده محصولات سایپا

آغاز بزرگترین فروش فوق‌العاده محصولات سایپا

دومین شرایط فروش فوق‌العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه دی‌ماه با عرضه هفت محصول آغاز شد.

به گزارش 9 صبح به نقل از اقتصادآنلاین، در این طرح هفت محصول شامل کوییک معمولی، کوییک.آر، تیبا۲، سایپا۱۵۱، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و همچنین وانت پادراپلاس عرضه خواهد شد.

بر اساس این گزارش، همه محصولات با موعد زمانی تحویل ۹۰ روزه و با نرخ قطعی عرضه می‌شوند و فقط درصورت هرگونه افزایش در هزینه‌های شماره‌گذاری، بیمه، مالیات، مالیات نقل و انتقال و عوارض تا پیش از فاکتورشدن خودرو، پرداخت هزینه‌ها بر عهده مشتریان خواهد بود.
متقاضیان برای شرکت در طرح فروش فوق‌العاده ۷ محصول گروه خودروسازی سایپا می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به ‌نشانی https: //saipa.iranecar.com نسبت به دریافت کد کاربری و کلمه عبور و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.
همه محدودیت‌های اعمال شده در طرح‌های قبلی در این طرح نیز برقرار خواهد بود و منتخبان اصلی و رزرو نیز بر اساس قرعه‌کشی تعیین خواهند شد.

مطابق آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت، نارنجی‌پوشان جاده مخصوص از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان آذرماه ۳۲۳ هزار و ۲۲۷ دستگاه خودرو تولید کردند که حاکی از رشد ۶.۱ درصدی در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.

 
وب گردی

    نظر شما