شرایط پرداخت وام ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن در بانک ملی اعلام شد

شرایط پرداخت وام 50 تا 100 میلیون تومانی بدون ضامن در بانک ملی اعلام شد

برای گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی، یک ضامن با دریافت حقوق بالای ۱۵ میلیون تومانی کفایت می‌کند اما اگر ضامن شرایط مورد نیاز بانک را نداشته باشد باید حتماً برای گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی دو ضامن معرفی کنید.

به گزارش 9 صبح، ​در پی ممنوعیت بلوکه کردن بخشی از مبلغ وام و همچنین سپرده‌گذاری بدون سود برای دریافت تسهیلات، عملکرد بانک‌ها در این راستا و رعایت این بخشنامه مورد بررسی قرار گرفته که در این گزارش به طور نمونه شرایط وام‌دهی از سوی چند بانک  و چگونگی برخورد این بانک با بخشنامه مربوطه رصد شده است.

گرفتن وام بدون ضامن از بانک ملی

برای پیگیری موضوع ابتدا به بانک ملی مراجعه کرده و شرایط اخذ وام را از مدیر اعتبارات یکی از شعبه‌های این بانک جویا شدم، مدیر اعتبارات این شعبه  گفت: برای گرفتن وام در بانک ملی ابتدا باید ۶ ماه یک دهم پولی که نیاز دارید را در بانک مسدود کنید که این شرط نخست برای گرفتن وام از بانک ملی است.

وی ادامه داد: برای گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی، یک ضامن با دریافت حقوق بالای ۱۵ میلیون تومانی کفایت می‌کند اما اگر ضامن شرایط مورد نیاز بانک را نداشته باشد باید حتماً برای گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی دو ضامن معرفی کنید.

وی با اشاره به اعطای وام ۵۰ میلیون تومانی بدون ضامن گفت: برای گرفتن این وام شرکت‌های خصوصی معتبر که بانک تشخیص می‌دهد می‌توانند با بانک تفاهم نامه امضا کنند که در قالب این تفاهم نامه وام به کارمندان شرکت‌های خصوصی داده می‌شود که معمولاً کمتر شرکت‌های خصوصی دست به این کار می‌زنند بنابراین برای گرفتن وام ۱۰۰ میلیون تومانی به جای اینکه دنبال وام‌های بدون ضامن باشید بهتر است ضامن مناسب پیدا کنید تا بتوانید وام مورد نیاز خود را اخذ کنید.

وام صد میلیونی

وب گردی

    نظر شما