جدیدترین قیمت‌ دلار در بازار امروز ۳ بهمن ۱۴۰۰

جدیدترین قیمت‌ دلار در بازار امروز ۳ بهمن ۱۴۰۰

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۷۵۹ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۲ تومان افزایش یافت. دلار در بازار آزاد نیز در حدود قیمتی ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

به گزارش 9 صبح؛ دلار امروز یکشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۰ تا ساعت تنظیم این خبر در بازار آزاد در حدود قیمتی ۲۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد. در صرافی‌های بانکی نیز قیمت هر دلار ۲۵ هزار و ۷۵۹ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۲ تومان گران‌تر شد.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۵ هزار و ۵۰۴ تومان و ۲۵ هزار و ۷۵۹ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به دیروز ۲ تومان افزایش قیمت داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و  ۷۴۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۲۷ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۰ تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۵ هزار و ۴۲۵ تومان و ۲۵ هزار و  ۶۷۹ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۹۹۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۹ هزار و ۲۷۹ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار اندکی افزایش و قیمت یورو کاهش یافت.

همچنین تا همین ساعت، نرخ میانگین دلار در بازار متشکل ۲۵ هزار و ۵۰۸ تومان و نرخ میانگین یورو ۲۸ هزار و ۷۳۷ تومان اعلام شد.

وب گردی

    نظر شما