دلار حبس شد

دلار حبس شد

قیمت دلار در کف کانال 49 هزار تومانی گرفتار شده و نه توان صعود دارد و نه می‌تواند خود را به کانال پایین‌تر برساند.

به گزارش ۹ صبح؛ قیمت دلار در کف کانال 49 هزار تومانی گرفتار شده و نه توان صعود دارد و نه می‌تواند خود را به کانال پایین‌تر برساند.

 معامله‌گران می‌گویند معاملات دلار تهران در کانال ۴۹ هزار تومان زندانی شده است .قیمت دلار در کف کانال ۴۹ هزار تومانی گرفتار شده و نه توان صعود دارد و نه می‌تواند خود را به کانال پایین‌تر برساند.

 قیمت دلار امروز و در لحظه تنظیم این گزارش روی رقم ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان قرار گرفته است. قیمت دلار در روز گذشته هم با همین رقم بازگشایی شد با این حال تا آخرین معاملات نقدی خود را به عدد ۴۹ هزار و ۴۵۰ تا ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان هم رساند. اما به نظر می‌رسد معاملات پشت خطی توانسته است قیمت دلار را کاهشی کند تا این ارز امروز هم روی رقم ۴۹ هزار و ۳۵۰ تومان بازگشایی شود.

 در شرایط کنونی به نظر می رسد که معامله گران در انتظار اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری هستند که تکلیف بازار ارز را روشن‌تر کند.

کارشناسان بازارهای مالی معتقدند هر بار قیمت دلار به سمت نزولی حزکت می‌کند، افزایش تقاضا مانع افت بیشتر آن می‌شود و این یکی از علت‌هایی است که دلار نتوانسته طی هفته‌های گذشته، از مرز ۴۹ هزار تومان عقب‌نشینی کند.

در حال حاضر سیگنال‌هی سیاسی اثر روانی خود را بر قیمت دلار گذاشته و این ارز را از صعود منصرف کرده‌اند. بر همین اساس سیگنالی برای رشد بیشتر دلار وجود ندارد و ظرفیت خبرهای مثبت سیاسی برای جلوگیری از رشد قیمت دلار تخلیه شده است. این وضعیت معنای دیگری هم دارد و آن نبود سیگنال و اهرم برای کاهش بیشتر قیمت است و از همین رو فعلا دلار در روندی خنثی قرار گرفته است.

 معامله‌گران می‌گویند معاملات دلار تهران در کانال ۴۹ هزار تومان زندانی شده است، پس از تبادل زندانیان میان ایران و آمریکا هنوز خبرهای مثبت جدیدی از سفر رئیس‌جمهور وهیات همراهش به نیویورک گزارش نشده است؛ ولی معامله‌گران در شمارش معکوس موعد بی‌غروب منتظر اخبار دقیق‌تر و کامل‌تری هستند که تکلیف بازار ارز را روشن‌تر کند. یکی از خبرهایی که روز قبل دست‌به‌دست شد، صحبت‌های وزیر خارجه امارات در صحن مجمع‌عمومی سازمان ملل بود.

وب گردی

    نظر شما