جدیدترین تغییرات قیمت دلار امروز ۱۰بهمن ۱۴۰۰

جدیدترین تغییرات قیمت دلار امروز ۱۰بهمن ۱۴۰۰

قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۴۸ تومان اعلام شد که نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش یافت. دلار در بازار آزاد نیز با قیمت ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان معامله شد که نسبت به دیروز کاهشی بود و مجددا به کانال ۲۷ هزار تومانی بازگشت.

به گزارش 9 صبح؛ دلار امروز یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ تا ساعت تنظیم این خبر در بازار آزاد با قیمت ۲۷ هزار و ۹۳۰ تومان معامله شد  که نسبت به دیروز کاهشی بود و مجددا به کانال ۲۷ هزار تومانی بازگشت.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت هر دلار ۲۵ هزار و ۴۸ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته  ۵۰ تومان ارزان‌تر شد.

قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و ۷۹۹ تومان و ۲۵ هزار و ۴۸ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۵۰ تومان کاهش قیمت داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۸ هزار و ۲۰۵ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۴۸۸ تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۵۲ تومان کاهش یافت.

امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و ۸۶۹ تومان و ۲۵ هزار و ۱۱۹ تومان اعلام شد.همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۹۶۰ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۲۴۱ تومان اعلام شد که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار کاهش  و قیمت یورو افزایش یافت.

همچنین تا همین ساعت، نرخ میانگین دلار در بازار متشکل ۲۵ هزار و ۲۳۶ تومان و نرخ میانگین یورو ۲۸ هزار و ۶۳۳ تومان اعلام شد.

وب گردی

    نظر شما