این افراد دیگر نگران مشکلات معیشتی خود نباشند/دستور جدید رئیسی

این افراد دیگر نگران مشکلات معیشتی خود نباشند/دستور جدید رئیسی

در جلسه هیئت دولت، رئیس جمهور تاکید کرد که تولید برق بدون خاموشی و افزایش تولید، تضمین شده و اولویت‌های دولت هستند. همچنین، مشکلات مالی تولیدکنندگان و تقدیر از خدمات دولت به مردم مطرح شد و پس از آن بروکراسی اداری، بازنشستگی و تامین داروها مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش 9 صبح،سید ابراهیم رئیسی به دلیل مدیریت کارآمد وزارت نیرو برای رقم زدن تابستانی بدون خاموشی برای مردم  اظهار نمود: با اجرای موفق اقداماتی که در هماهنگی با صنایع در حال انجام است، در آینده نزدیک تولید و توزیع برق به سطحی خواهد رسید که نه تولید دچار قطعی خواهد شد و نه مصارف خانگی با کمبود برق روبرو خواهند بود.

رئیس جمهور تأکید کرد که رشد تولید برق از مهمترین اهداف دولت است و پیشنهاد شتاب دادن به تأمین مالی این برنامه را ارائه داد. برای تسریع در اجرای این برنامه، جلسه‌ای با حضور اعضای اقتصادی دولت و مدیریت معاون اول رئیس جمهور برگزار خواهد شد، تا تمامی امکانات و ظرفیت‌های مالی کشور مورد بررسی دقیق قرار گیرد و راهکارهای لازم برای حل مشکلات مالی تولیدکنندگان ارائه شود.

علاوه بر این، رئیس جمهور تأکید کرد که تبیین خدمات و اقدامات دولت به مردم و نخبگان از طریق رسانه‌ها بسیار مهم است. او متشکر از اقداماتی که در جهت کاهش نرخ تورم انجام شده و نیز تأکید بر نیاز به مقابله با بروکراسی اداری و بهبود خدمت‌رسانی به واحدهای تولیدی در ادارات را داشت. همچنین، مسئله بازنشستگی در دستگاه‌های اجرایی و تأمین داروهای ضروری برای جامعه از جمله موضوعات مهم بحث شده در این جلسه بود.

وب گردی

    نظر شما