سقوط دلار به کانال ۲۵ هزار تومان / جدیدترین قیمت دلار یکم اسفند ۱۴۰۰

سقوط دلار به کانال ۲۵ هزار تومان / جدیدترین قیمت دلار یکم اسفند ۱۴۰۰

دلار در بازار آزاد امروز بالاخره به کانال ۲۵ هزار تومان سقوط کرد و تا ساعت تنظیم این خبر با قیمت ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان معامله شد. همچنین قیمت دلار امروز در صرافی‌های بانکی ۲۴ هزار و ۴۷۲ تومان اعلام شد که قیمت آن نسبت به روز گذشته ۲۵۹ تومان کاهش یافت.

به گزارش 9 صبح، امروز یکشنبه یکم اسفند ۱۴۰۰ و تا ساعت تنظیم این خبر، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان رسید و بالاخره بعد از چند روز گمانه زنی درباره عقب نشینی قیمت آن بع این کانال،‌ به کانال ۲۵ هزار تومانی سقوط کرد.

اخبار مرتبط با مذاکرات هسته ای ایران در وین، عامل عقب نشینی قیمت دلار در روزهای اخیر عنوان شود.

همچنین قیمت خرید و فروش دلار تا ساعت تنظیم این خبر، از سوی صرافی ملی به ترتیب ۲۴ هزار و  ۲۲۸ تومان و ۲۴ هزار و ۴۷۲ تومان اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته  ۲۵۹ تومان کاهش داشت.

 قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۸۵۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۱۳۹  تومان از سوی صرافی ملی اعلام شد که قیمت فروش آن نسبت به روز گذشته ۷۳۱ تومان کاهش یافت.

 امروز در اولین نرخ اعلامی از سوی صرافی ملی قیمت خرید و فروش دلار به ترتیب ۲۴ هزار و ۵۲۶ تومان و ۲۴ هزار و ۷۷۳ تومان اعلام شد. همچنین، قیمت خرید یورو  ۲۷ هزار و ۹۸۹ تومان و قیمت فروش آن ۲۸ هزار و ۲۷۰ تومان اعلام شد. که در نرخ‌های اعلامی بعدی از سوی این صرافی قیمت دلار و یورو کاهش یافت.

همچنین امروز تا ساعت تنظیم این خبر، نرخ دلار در بازار متشکل ۲۴ هزار و ۳۵۰ تومان و نرخ یورو ۲۷ هزار و  ۹۹۹ تومان اعلام شد.

وب گردی

    نظر شما