افزایش نجومی قیمت بلیت هواپیمای های داخل کشور/ جزئیات قیمت بلیت شهرها

افزایش نجومی قیمت بلیت هواپیمای های داخل کشور/ جزئیات قیمت بلیت شهرها

بازار حمل و نقل هوایی نشان دهنده نرخ های نجومی بلیت هوا پیما است به طوریکه قیمت پرواز تهران به مشهد به مبلغ 7 میلیون تومان به فروش می رسد.

به گزارش 9 صبح به نقل از خبرآنلاین ،بر اساس جدیدترین جدول نرخ بلیت پرواز مسیرهای داخلی سال ۱۴۰۳ سازمان هواپیمایی کشوری که ۱۰ درصد مالیات ارزش افزوده و تمام عوارض متعلقه را در آن اعمال کرده‌اند، قیمت بلیت پرواز تهران ـ مشهد یک میلیون و ۳۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان است.

ما تقریباً هیچ‌کدام از شرکت‌های هواپیمایی داخلی این نرخ اعلام و ابلاغ شده از سوی متولی حمل‌ونقل هوایی مسافری کشور را رعایت نمی‌کنند، به‌عنوان مثال هواپیمایی زاگرس بلیت اکونومی مسیر پروازی فوق را با قیمت ۳ میلیون و ۱۰۹ هزار و ۷۰۰ تومان از طریق سایت فلای‌ تودی به فروش می‌رساند.

آوار ایر نیز بلیت پرواز تهران ـ مشهد را ۷ میلیون و ۱۷۵ هزار تومان با برچسب بیزینس کلاس می‌فروشد.

قیمت بلیت مذکور برای شرکت هواپیمایی ایران ایرتور به‌صورت اکونومی ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان است. نرخ بلیت بیزینس تهران ـ مشهد هواپیمایی آسمان نیز ۴ میلیون و ۸۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان است.

هواپیمایی ماهان بلیت مذکور را با قیمت ۳ میلیون و ۶۸۸ هزار و ۳۰۰ عرضه می‌کند. قیمت بلیت اکونومی هواپیمایی آتا نیز ۲ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان است

نرخ بلیت تهران ـ مشهد هواپیمایی تابان ۲ میلیون و ۶۶۵ هزار تومان است.

وضعیت سایر مسیرهای پروازی نیز همین‌گونه است؛ قیمت مصوب بلیت پرواز تهران ـ بندرعباس یک میلیون و ۷۱۲ هزار و ۱۰۰ تومان است، اما بلیت این مسیر پروازی توسط هواپیمایی وارش با قیمت ۵ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هواپیمایی کیش نیز بلیت این مسیر پروازی را با قیمت یک میلیون و ۸۹۰ هزار تومان به فروش می‌رساند

وب گردی

    نظر شما