وعده‌های عجیب برای کارگران و بازنشستگان

 وعده‌های عجیب برای کارگران و بازنشستگان

مهرداد دارانی گفت: آنان که کارنامه‌ای خلاف آنچه وعده می‌دهند، داشته باشند، نباید با ادعایی که عمل نمی‌شود، کارگران و بازنشستگان را بی‌اعتمادتر کنند.

به گزارش 9 صبح ، با نزدیک شدن به آستانه برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، موضوع حقوق بازنشستگان و کارگران به یکی از مباحث مورد مناقشه نامزدهای انتخاباتی تبدیل شده است. هرچند صحبت از این موضوعات در این انتخابات نیز کمرنگ است و انتظار می‌رفت مشکلات نیمی از جامعه ایرانی بیشتر مورد بحث قرار گیرد، اما در این دوره بیش از دوره‌های قبل به مسئله فاصله بین درآمد و هزینه‌های زندگی در میان افراد دریافت کننده حقوق ثابت (مثل کارگران و بازنشستگان و کارمندان رده پایین) پرداخته شد.

در این میان، برخی کاندیداها شعارها و وعده‌هایی را مطرح کردند که تعجب برخی صاحب‌نظران را برانگیخته است. مباحثی مثل افزایش مزد بالاتر از نرخ تورم (میزان تورم به علاوه نرخ رشد اقتصادی) یا پرداختن اعتبار یارانه‌ای با ارزش اعتباری طلا و مواردی از این دست، وعده‌هایی است که برای اقشار فرودست جامعه مطرح می‌شود. وعده‌هایی که قبل از هرچیز هم باید عیار مجری آن ثابت شود و هم امکان اجرای آن در شرایط فعلی

 

    نظر شما