اعلام جزئیات جدید از طرح رتبه‌بندی معلمان از زبان وزیر

اعلام جزئیات جدید از طرح رتبه‌بندی معلمان از زبان وزیر

وزیر آموزش و پرورش گفت: طرح رتبه‌بندی معلمان که قریب به ۱۰ سال پیش کلید خورده است، از دوشنبه هفته آینده در کمیسیون دولت مطرح خواهد شد.

به گزارش 9صبح به نقل از تحریریه، وزیر آموزش و پرورش در سفر به کردستان با اشاره به آخرین وضعیت طرح رتبه بندی معلمان گفت: آیین نامه این طرح از هفته آینده در کمیسیون‌های مربوطه در دولت بررسی و با تصویب در جلسه هیئت دولت، به آموزش و  پرورش ابلاغ می‌شود.

یوسف نوری با اشاره به هم صدایی دولت، مجلس و شورای نگهبان در تصویب این طرح گفت: طرح رتبه بندی معلمان از ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ برای همکاران فرهنگی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تصویب طرح رتبه‌بندی در پایان سال گذشته، اضافه کرد: طرح رتبه بندی معلمان ۱۰ سال است که اجرایی نشده است اما اتفاق خوبی افتاد و دولت و شورای نگهبان همصدا شدند و اراده کردند که این کار انجام شود.

نوری همچنین هدف از سفر خود به کردستان را بررسی موانع و مشکلات پیش روی آموزش و پرورش و کمک به حل آن‌ها اعلام کرد و افزود: ساماندهی وضعیت معلمان و فرهنگیان جزو برنامه‌های اصلی دولت است.

دیدار صمیمی با جمعی از فرهنگیان و اطلاع از مشکلات و خواسته‌های آنان و نشست با تشکل های دانش آموزی از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش به کردستان است.

منبع: صداوسیما

    نظر شما