قبل لیست شدن همستر کامبت این کارها را انجام دهید تا پولدار شوید!

قبل لیست شدن همستر کامبت این کارها را انجام دهید تا پولدار شوید!

توکن همستر بعد سه ماه از معطل کردن تقریبا ۲۵۰ میلیون گیمر در سراسر دنیا، قرار است هفته اول مهر وارد صرافی‌های ارز دیجیتال شود.

به گزارش 9 صبح؛ همستر کامبت تا هفته اول مهر در صرافی‌های ارز دیجیتال آفتابی می‌شود و هنوز شش راهکار برای ارتقای شانس موفقیت گیمر‌ها وجود داردتوکن همستر طبق وعده تیم پشتیبانی ۲۶ سپتامبر ۲۰۲۴ یعنی به تقویم ما پنجم مهر در صرافی‌های مطرح آفتابی می‌شود و در فرصت ۱۵ روزه باقی‌مانده، حتی گیمر‌های جدید شانس زیادی برای افزایش سکه و ارتقا پروفیت خواهند داشت. به‌جز کد مورس روزانه همستر و کارت‌های دیلی کمبو، تبدیل سکه به پرافیت و ارتقا تعداد رفرال که از مسیر دعوت دوستان جدید به بازی می‌گذرد، بخشی از راهکار‌های باقی‌مانده است. با اینکه برای گیمر‌های باسابقه هم سطح Creator دور از دسترس است، اما شانس رسیدن به سطح Lord برای گیمر‌های جدید خیلی دور از دسترس نیست.

کد مورس همستر کامبت

کد مورس همستر کامبت برای گیمر‌های این بازی اصلاح کاملا آشنایی است. کد مورس اساسا روشی برای انتقال پیام و اطلاعات به‌شمار می‌رود که در آن از یکسری رشته نشانه‌های بلند و کوتاه در قالب خط و نقطه استفاده می‌شود. به‌کمک کد مورس امکان انتقال هر کلمه و جمله‌ای وجود دارد و حالا از سه ماه قبل گیمر‌های همستر کامبت به‌شکل روزانه سراغ وارد کردن کد مورس روزانه همستر کامبت می‌روند.

کد مورس همستر کامبت به شکلی است هر روز از طرف تیم پشتیبانی بازی آپدیت می‌شود. به کمک کد مورس همستر کامبت و با وارد شدن به ربات تلگرامی و اضافه کردن کد مورس، شانس افزایش سکه‌های بیشتر بالاتر می‌رود. کد مورس همستر کامبت به‌شکل روزانه فرصتی برای دریافت یک میلیون سکه رایگان است و با این اوصاف تا روز پنج مهر شانس اضافه شدن حداقل ۱۵ میلیون سکه وجود دارد.

کارت‌های همستر کامبت

کارت‌های روزانه همستر کامبت امکان دریافت پنج میلیون سکه رایگان را فراهم می‌کنند و به‌همین خاطر نسبت به کد مورس، اهمیت بیشتری دارند. کارت همستر یا به قول خود گیمر‌های بازی، Daily combo هر روز شامل سه کارت است و که با فعال کردن، سود ساعتی شما بالا می‌رود.

کارت‌های روزانه همستر کامبت در بخش Mine قابل استفاده است. طوریکه در همین تب Mine بخشی به‌اسم تب Cards وجود دارد و می‌شود لیست کارت‌های موجود روزانه را مشاهده کرد. در قدم بعدی باید کارت‌های موردنظر روزانه را انتخاب کرد و بعد پشت‌سر گذاشتن مراحل لازم، سراغ دکمه فعال‌سازی رفت.

رسیدن به سطح Creator

رسیدن به سطح Creator برای گیمر‌های قدیمی همستر کامبت نیز کار ساده‌ای نیست؛ چه برسد به گیمر‌های تازه‌واردی که فقط ۱۵ روز تا فهرست‌شدن همستر کامبت در صرافی‌های ارز دیجیتال فرصت دارند.

عملیات ویژه برای پولدار‌شدن با همستر کامبت در ۱۵ روزکد مورس همستر کامبت روزی یک میلیون سکه رایگان برای گیمر‌ها فراهم می‌کند

سطح Creator بالاترین سطح بین گیمر‌های همستر کامبت است و شرط ورود به این سطح، عبور تعداد سکه‌ها از ۱۸ میلیارد است. برای اینکه گیمر‌های تازه‌وارد ناامید نشوند، لازم است بگوییم تا همین الان تعداد کل گیمر‌های سطح Creator در کل دنیا دورقمی نشده، اما شانس زیادی برای دسترسی به سطح Lord وجود دارد.

رسیدن به سطح Lord

رسیدن به سطح Lord نسبت به Creator برای گیمر‌های جدید و و حتی قدیمی محتمل‌تر است. تا دو ماه قبل Lord بالاترین سطح بین گیرم‌های همستر کامبت به‌حساب می‌آمد، اما با عبور سکه‌های اولین گیمر از ۱۸ میلیارد، سطح Creator مطرح شد.

رسیدن به سطح Lord نیازمند یک میلیارد سکه در بازی است و تجربه گیمر‌های قبلی نشان می‌دهد دسترسی به این سطح در ۱۵ روز باقی‌مانده تا فهرست‌شدن همستر کامبت دور از دسترس نیست. به‌شرطی که در دو هفته باقی‌مانده تا فهرست‌شدن همستر کامبت، وقت زیادی برای ضربه به صفحه گوشی بگذارید.

تبدیل سکه به پرافیت

پرافیت همستر کامبت درواقع به‌تعداد سکه‌هایی که در یک ساعت به‌شکل آفلاین و بدون ضربه به صفحه گوشی کسب می‌شود، گفته می‌شود. مهمتر بودن پرافیت نسبت به سکه، بار‌ها از سوی تیم پشتیبانی همستر کامبت اطلاع‌رسانی شده و شکی وجود ندارد. به‌همین خاطر باید در هر سطح و لِوِلی، سکه‌ها را باری خرید کارت‌های بازی خرج کنید. اسرار و روش‌های زیادی برای ارتقا پرافیت در همستر کامبت وجود دارد، اما وقتی سراغ گیمر‌های باتجربه می‌رویم، کار‌هایی مثل فعالیت منظم در بازی و شرکت در مینی گیم‌ها، رهاکردن کارت‌های کم‌ارزش و تمرکز روی کارت‌های مهمتر، بالابردن سرعت تولید توکن و حتی رفتن سراغ کد رفرال یا همان دعوت از دوستان پیشنهاد می‌شود.

ارتقا تعداد رفرال در همستر کامبت

افزایش تعداد رفرال همستر کامبت راه دیگری برای بالابردن شانس موفقیت در این بازی است. برای این کار گیمر‌های جدید لزوما باید از لینک رفرال و اختصاصی شما وارد بازی شوند. مثلا همین الان برای دسترسی به تمام کارت‌های بازی همستر کامبت باید حداقل ۹ گیمر جدید از طریق لینک رفرال شما وارد بازی شوند.

افزایش تعداد رفرال می‌تواند از بستر شبکه‌های اجتماعی و ارسال لینک در گروه‌های مختلف کمک‌کننده باشد، هرچند که تا الان خیلی‌ها با همستر کامبت آشنا هستند و شاید پیدا کردن ۹ گیمر جدید حتی از تبدیل سطح Lord به Creator نیز دشوارتر باشد.

وب گردی

    نظر شما