پمپ بنزین‌های کشور پس از حمله موشکی به حالت آماده باش در آمدند!

پمپ بنزین‌های کشور  پس از حمله موشکی به حالت آماده باش در آمدند!

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره افزایش تقاضای بنزین در شب گذشته در برخی کلانشهرها توضیح داد و اعلام کرد: هیچ اختلال یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین نداریم.

به گزارش 9صبح؛ مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره افزایش تقاضای بنزین در شب گذشته در برخی کلانشهرها توضیح داد و اعلام کرد: هیچ اختلال یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین نداریم.

 کرامت ویس‌کرمی افزود: شب گذشته اندکی افزایش تقاضا برای بنزین در برخی کلان‌شهرها داشتیم اما هیچ مشکلی در تأمین و عرضه بنزین به‌وجود نیامد و هم‌اکنون نیز هیچ اختلال یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین نداریم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و مناطق این شرکت در سراسر کشور در حالت عادی نیز در آماده‌باش و رصد کامل نظام عرضه سوخت کشور هستند و در شرایطی خاص که منجر به مراجعه بیش از حالت عادی به جایگاه‌ها می‌شود نیز با وجود آمادگی قبلی و برنامه‌ریزی‌های مدون و در حال اجرایی که داریم، هیچ مشکلی در عرضه بنزین به‌وجود نمی‌آید.

وی افزود: شب گذشته اندکی افزایش تقاضا برای بنزین در برخی کلان‌شهرها داشتیم اما هیچ مشکلی در تأمین و عرضه بنزین به‌وجود نیامد و هم‌اکنون نیز هیچ اختلال و یا نگرانی در تأمین و عرضه بنزین نداریم.

رشد مصرف بنزین بسیار بیشتر از پیش بینی‌ها بوده است

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در خصوص مصرف بنزین کشور گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین در هفته نخست مهرماه ۱۲۸ میلیون لیتر بوده که رقم بسیار بزرگی است، این رقم به‌طور متوسط در شهریورماه ۱۳۳ میلیون لیتر در روز بوده است که رکوردی بی‌سابقه در توزیع روزانه بنزین کشور به‌طور متوسط در طول یک‌ماه محسوب می‌شود.

وی از رشد ۷.۲درصدی مصرف بنزین در سال جاری نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: متوسط مصرف روزانه بنزین از ابتدای سال جاری تا هفتم مهرماه به ۱۲۴.۵ میلیون لیتر رسید

منبع : تسنیم

 

وب گردی

    نظر شما