قیمت سکه و طلا ۱۸ عیار امروز ۲ آبان ۱۴۰۳+ جدول

قیمت سکه و طلا 18 عیار امروز 2 آبان 1403+ جدول

قیمت سکه وطلا امروز ۲ آبان ۱۴۰۳ در این گزارش آورده شده است. طبق اطلاعات به دست آمده از بازار طلا، درحال حاضر طلای ۱۸ عیار گرمی ۴ میلیون و ۴۳۸ هزارتومان خریدوفروش می‌شود.

به گزارش منیبان؛ قیمت طلای ۱۸ عیار در آغاز معاملات امروز به ۴ میلیون و ۴۳۸ هزارتومان رسیده است. طلای ۲۴ عیار حوالی ۵ میلیون و ۹۱۵ هزارتومان خرید و فروش می‌شود. قیممت مثقال طلا در بازار تهران نیز ۱۹ میلیون و ۲۱۷هزارتومان اعلام شده است. هر اونس طلا نیز ارزشی معادل ۲۷۴۴.۷۸ دلار دارد. همچنین برای خرید طلای دست دوم امروز باید مبلغی معادل ۴ میلیون ۳۷۷ هزار تومان هزینه کنید.

قیمت سکه و طلا امروز ۲ آبان ۱۴۰۳ + جدول

قیمت سکه امروز ۲ آبان ۱۴۰۳

قیمت سکه امامی امروز چهارشنبه، ۲ آبان ماه به ۵۴ میلیون و ۶۳۰هزارتومان رسیده است. قیمت سکه تمام بهار آزادی نیز ۴۸میلیون و ۱۱۳هزارتومان است. قیمت نیم سکه نیز ۲۹ میلیون و ۶۰ هزارتومان شده است. قیمت ربع سکه نیز ۱۸ میلیون و ۷۴۰هزارتومان اعلام شده است.

 

قیمت سکه و طلا امروز ۲ آبان ۱۴۰۳ + جدول

 

حباب سکه امروز ۲ آبان ۱۴۰۳ چقدر شد؟

حباب سکه های مختلف، امروز ۲ آبان ۱۴۰۳، در جدول زیر محاسبه شده است. بر اساس اطلاعات جدول، حباب سکه امامی در محدوده ۱۱ میلیون و ۷۸۴ هزار تومان محاسبه شده است. سکه بهار آزادی حبابی معادل ۵ میلیون و ۳۲۹ هزار تومان و نیم سکه و ربع سکه نیز به ترتیب ۷ میلیون و ۶۵۸ و ۸میلیون ۲۶ هزار تومان اعلام شده است. حباب هر سکه گرمی نیز چیزی حدود ۳ میلیون و ۴۴۸ هزار تومان است.

قیمت سکه و طلا امروز ۲ آبان ۱۴۰۳ + جدول

وب گردی

    نظر شما