این وام ۱۰۰ میلیونی را چطور می‌توان دریافت کرد؟

این وام 100 میلیونی را چطور می‌توان دریافت کرد؟

بانک کشاورزی به منظور حمایت از کشاورزان، به ویژه گندم کاران، وام نقدی 100 میلیونی را تحت عنوان «طرح حامی گندم» اعطا می‌کند. این وام متخص گروه کشاورزان است.

به گزارش 9 صبح؛ به نقل از رده، طرح حامی گندم برای آن دسته از کشاورزانی که در یکی از شعب بانک کشاورزی، سپرده کوتاه مدت عادی دارند و گندم کار هستند، تدارک دیده شده است. این وام با سود 10 درصد به مشتریان واجد شرایط اعطا می‌شود و نیازمند ایجاد میانگین حساب کافی است. حداقل میانگین حساب برای دریافت این وام 2 ماه بوده  و تا 6 ماه هم افزایش پیدا می‌کند. بعد از پرداخت این وام سپرده افراد نزد بانک مسدود خواهد شد و وام گیرندگان حق استفاده از آن را ندارند. اعطای این وام به ارائه ضامن رسمی هم احتیاج دارد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه اعلام شده است.

 

دیگر شرایط وام نقدی 100 میلیون تومانی

متقاضیان در هنگام اقدام برای دریافت وام باید هزینه‌های تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را به بانک بپردازند. افراد که برای این تسهیلات درخواست می‌کنند نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشند.

میزان اقساط این وام، در صورت پرداخت حداکثر مبلغ تسهیلات، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، 4 میلیون و 619 هزار و 493 تومان خواهد بود.

    نظر شما