سیب زمینی ، قربانی بعدی موج گرانی

سیب زمینی ، قربانی بعدی موج گرانی

رئیس اتحادیه میوه و تره بار اظهار داشت: اگر تدبیری از سوی وزارت جهاد صورت نگیرد در هفته آینده سیب زمینی بیست درصد افزایش نرخ خواهد داشت.

به گزارش 9 صبح؛ مشاهدات و اخبار شنیده شده از قیمت سیب زمینی درجه یک بین ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان و سیب زمینی با کیفیت پایین‌تر با نرخ ۵ تا ۱۰ هزارتومان در میدان میوه وتره بار خبر می دهد که نسبت به هفته گذشته رقم بالاتری را نشان داد.

گسترش نیوز در خصوص اخبار منتشر شده مبنی بر افزایش قیمت سیب زمینی در روزهای آینده به گفت و گو با مصطفی دارایی نژاد، رئیس اتحادیه میوه و تره بار پرداخت.

دارایی نژاد در خصوص وضعیت تولید سیب زمینی در بازار اظهارکرد: باید تا زمان برداشت بار سیب زمینی از اصفهان و بناب در ۲۰ خرداد صبر کرد. درحال‌حاضر تنها برداشت از گرگان خواهیم داشت. میزان تولید سیب زمینی کاهش یافته و سیب زمینی جیرفت تا سه روز دیگر در بازار به پایان می‌رسد. تا ۱۵ خرداد که سیب زمینی اصفهان برداشت شود، تنها از گرگان بار خواهیم داشت.

 

قیمت جدید سیب زمینی

وی در ادامه نرخ سیب زمینی در بازار را اعلام کرد و افزود: امروز در میدان سیب زمینی نو را ۱۳ هزار تومان، سیب زمینی گرگان ۱۲ هزار تومان و سیب زمینی جیرفت که مرغوب تر است نیز ۱۴ هزار تومان فروخته شده است.

منبع: گسترش نیوز

    نظر شما