ساعت طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند؟

ساعت طرح ترافیک تهران تغییر می‌کند؟

سخنگوی شهرداری تهران اعلام کرد که با وجود تغییر ساعت کاری ادارات از روز شنبه هفته آتی، ساعت اجرای طرح ترافیک در تهران تغییری نمی‌کند.

به گزارش 9 صبح؛ مطهر محمدخانی با اشاره به اجرای طرح ترافیک از هفته آینده همزمان با تغییر ساعات فعالیت ادارات گفت: ساعت اجرای طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا از شنبه ۲۱ خردادماه جاری تغییر نمی‌کند.

وی با تأکید بر اینکه ساعت اجرای طرح ترافیک همچون گذشته خواهد بود، گفت: البته شورای ترافیک پایتخت در روزهای پیش رو جلسه‌ای خواهد داشت و اگر تصمیمی در این خصوص گرفته شود حتما به شهروندان تهران اعلام می‌کنیم.

ساعت کاری ادارات تغییر کرد

گفتنی است بر اساس اعلام دولت، ساعت کاری ادارات در تمام کشور از ۲۱ خرداد تغییر می‌کند. بر اساس مصوبه اخیر دولت، اختیار تغییر ساعت کاری ادارات به استانداران داده شده و تا کنون این تغییر در ۱۲ استان اجرایی شده است.

تغییر ساعت به شکلی است که ادارات قبل از ساعت ۱۳:۳۰ تعطیل شوند تا در دوره اوج مصرف که از ساعت ۱۳ یا ۱۴ آغاز می‌شود، ادارات تعطیل شده باشد. تاکنون این طرح در استان‌های فارس، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، کرمانشاه و گلستان بدینگونه اجرایی شده که ادارات این استان‌ها باید از ۱۶ خرداد ساعت کاری خود را ۶:۳۰ صبح آغاز و تا ۱۳:۳۰ به پایان برسانند.

همچنین این طرح در استان‌های خوزستان، اهواز و لرستان اینگونه اجرایی شده است که ادارات این استان‌ها از ۱۶ خرداد ماه از ساعت ۷:۳۰ صبح آغاز به کار می‌کنند و ملزم به پایان کار در ساعت ۱۳:۳۰ هستند.

ساعت ادارات در استان البرز نیز از تاریخ ۲۱ خرداد الی ۱۵ شهریور ماه، از ساعت ۶:۳۰ لغایت ۱۳:۳۰ خواهد بود.

همچنین ساعت کار ادارات در استان‌های قم و قزوین از ۷ تا ۱۳:۳۰ تغییر یافت. علاوه بر این استان کرمان ملزم شد تا ساعات کار ادارات ۶:۱۵ آغاز و تا ساعت ۱۳ پایان یابد. گفتنی است که این طرح در استان هرمزگان از اول اردیبهشت ماه آغاز شده و ساعات کار ادارات این استان از ۶:۳۰ تا ۱۳:۳۰ تغییر یافته است.

منبع: ایسنا

    نظر شما