امشب؛ برداشت یارانه جدید

امشب؛ برداشت یارانه جدید

معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه تا کنون دو فهرست از متقاضیان معترض به دهک‌بندی به سازمان هدفمندی یارانه‌ها ارسال شده است، گفت: دهک‌ بندی‌ها هر سال یکی دو بار رسیدگی می‌شود.

به گزارش 9 صبح؛ یارانه معیشتی یکی دیگر از یارانه هایی بود که دولت در هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می کرد. یارانه معیشتی که در 20 م هر ماه به حساب برخی از خانوار ها واریز می شد برای تامین کالای اساسی بود.

با توجه به تصمیم جدید دولت برای برقراری عدالت بین دهک ها و اقدام به اصلاح یارانه ها، یارانه معیشتی و نقدی ترکیب شده و تحت عنوان یارانه جدید به مبلغ 300 تا 400 هزار تومان واریز می گردد.

اما باز هم واریز یارانه معیشتی و نقدی باهم برنامه مداوم دولت نبوده و به زودی این یارانه ها هم حذف شده و سبد کالا جایگزین یارانه معیشتی و سایر یارانه ها خواهد بود.

داریوش ابوحمزه در مورد آخرین وضعیت ثبت اعتراض مردم در سامانه حمایتی وزارت تعاون اظهار داشت: از زمان ثبت اعتراضات مردم تا کنون در قالب دو فهرست سه میلیون نفری و یک میلیون نفری که در مجموع بیش از چهار میلیون نفر می‌شوند، به سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها برای بررسی وضعیت خانوار معرفی شده‌اند.

    نظر شما