تصمیم دولت درباره قیمت بنزین

تصمیم دولت درباره قیمت بنزین

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: تغییری در چگونگی توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد و قیمت بنزین یارانه‌ای لیتری ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان سه‌هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش 9 صبح؛ علی اکبر نژادعلی، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با تاکید بر اینکه هیچ ابلاغیه‌ای در خصوص حذف کارت سوخت جایگاه‌داران از چرخه عرضه بنزین نداشته‌ایم، گفت: شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده صحت ندارد و روال مانند گذشته بوده و هیچ تغییری در شرایط ایجاد نشده است.

نژادعلی افزود: قرار نیست که از تیرماه کارت سوخت جایگاه‌داران برای سوختگیری با نرخ آزاد حذف شود.

وی ادامه‌داد: همه اخباری که در فضای مجازی و رسانه‌ای کشور در این خصوص منتشر شده، فاقد صحت بوده و تکذیب می‌شود. 

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: تغییری در چگونگی توزیع بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت ایجاد نخواهد شد، قیمت بنزین یارانه‌ای لیتری ۱۵۰۰ تومان و بنزین آزاد نیز همچنان سه‌هزار تومان عرضه می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه سیستم سوخت‌رسانی مانند روال سابق خواهد بود و هیچ تغییری در برنامه‌ها و کارت‌های جایگاه‌ها ایجاد نشده است، گفت: مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از سهمیه آزاد در کار ت سوخت وسیله نقلیه استفاده کنند.

نژادعلی افزود: هرگونه تغییر و تحول در نحوه عرضه و قیمت بنزین از سوی شورای اطلاع رسانی دولت اعلام خواهد شد. اکنون نیز جایگاه‌ها موظف به سوخت‌رسانی با قیمت‌های قبلی هستند و اگر مردم موردی مشاهده کردند باید این موضوع را به سامانه ۰۹۶۲۷ گزارش دهند و هم از کارت‌های آزاد جایگاه‌داران می‌توانند استفاده کنند.

وی اضافه‌کرد: سیستم سوخت‌رسانی مانند روال سابق است و هیچگونه تعییری حاصل نشده است، شهروندان برای استفاده از سهمیه یارانه‌ای (۱۵۰۰ تومانی) از کارت شخصی خودرو خود و برای استفاده از سهمیه آزاد(سه‌هزار تومانی) هم می توانند از کارت شخصی خود و از کارت جایگاه‌داران استفاده کنند و برنامه‌ای برای حذف کارت جایگاه‌داران در دستور کار نیست.

    نظر شما