مرگ آتشین مرد میانسال در اتاق خواب

مرگ آتشین مرد میانسال در اتاق خواب

تیم آتش‌نشانی و پزشکی‌قانونی با دستور بازپرس جنایی، بررسی‌ها درباره کشف علت مرگ مرد میانسال که جسد سوخته‌اش در خانه‌اش پیدا شده بود، آغاز کردند.

به گزارش 9 صبح؛ ساعت ۳ صبح دوشنبه ۸ آذر امسال مردی با شنیدن صدای داد و فریاد از ساختمان محل زندگی‌اش در محله ابوذر از خانه بیرون زد. او رد صدا را که گرفت متوجه شد صدا از طبقه‌ چهارم است و وقتی به آنجا رفت، مشاهده کرد دو فرزند مرد همسایه از خانه‌هایشان در طبقه اول‌ و دوم بالا آمده‌اند و پیکر پدرشان هم در ورودی آپارتمان خودش افتاده و دست‌ها، صورت و گوش‌های آن مرد سوخته بود.

آن‌ها همان موقع به پلیس ‌۱۱۰ و اورژانس زنگ‌ زده و درخواست کمک کردند. در ادامه ماموران و نیرو‌های امدادی به محل آمدند که معلوم شد این مرد فوت‌ کرده و آثار دود گرفتگی و سوختگی روی بدنش وجود دارد. آتش‌سوزی در اتاق‌ خواب بوده و باعث‌ شده بود تلفن و وسایل اتاق‌ خواب و تختخواب مرد میانسال بسوزد، اما دیگر بخش‌های خانه آتش نگرفته و سالم بود.

فرزندان این مرد در تحقیقات گفتند، پدرشان در طبقه‌ چهارم تنها زندگی می‌کرده و با او ارتباط خوبی داشتند. آن شب چندبار به خانه پدرشان زنگ زدند، اما او پاسخ نداده بود به همین دلیل، مقابل آپارتمانش رفتند که در را باز نکرد و با کلید یدک در را باز کرده و وارد شده و با پیکر پدرشان که در چند قدمی در افتاده بوده روبه‌رو شدند.

مصطفی واحدی، بازپرس شعبه‌ یازدهم دادسرای جنایی تهران، در این‌باره گفت: با توجه به مشکوک‌ بودن آتش‌سوزی و مرگ مرد ۶۰ساله دستور تحقیقات درباره علت آتش‌سوزی و مرگ این مرد را صادر کردم.

منبع: روزنامه جام جم

وب گردی

    نظر شما