کرونا در این استان طغیان کرد!

کرونا در این استان طغیان کرد!

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: طی۲۴ ساعت گذشته ۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان کرمان شناسایی شده است.

به گزارش 9 صبح؛ سعید صحبتی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان، با اشاره به اینکه هم اکنون موارد بستری قطعی مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان ۲۹۶ مورد است، گفت: از این تعداد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۱۵۴نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ۴۰ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۱۱ نفر، حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم ۱۷ نفر و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان ۷۴ نفر تحت درمان هستند.

صحبتی افزود: تعداد کل موارد بستری بر اثر ویروس کرونا در استان کرمان از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۴۲ هزار و ۴۳۹ مورد بوده‌اند.

او با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان‌های دانشگاه‌های علوم‌پزشکی استان کرمان ۶۲ بیمار جدید مبتلا به کرونا شناسایی شده است، افزود: از این تعداد، در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان ۳۵ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان۴ مورد، حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت ۴ مورد، دانشگاه علوم پزشکی بم ۴ مورد و حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان۱۵ مورد شناسایی شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به این که طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ نفر براثر کرونا در استان فوت کرده اند، گفت: از این ۴نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان فوت کرده اند.

او افزود: مجموع جان باختگان قطعی کووید ۱۹ از ابتدای شیوع ویروس تاکنون به۴هزار و ۹۶۸نفر رسیده اند.

صحبتی ادامه داد: یک میلیون و ۹۹۹ هزار و ۷۴۳ نفر در استان مرحله اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و یک میلیون و ۴۲۹ هزار و ۷۹ نفر نیز مرحله دوم دریافت واکسن را با موفقیت پشت سرگذاشته اند.

    نظر شما