جنتی: رهنمودهای مقام معظم رهبری نسخه‌ شفابخش است

جنتی: رهنمودهای مقام معظم رهبری نسخه‌ شفابخش است

دبیر شورای نگهبان گفت: اولویت‌هایی که رهبری برای افراد و سازمان‌ها مشخص می‌کنند نشان دهنده اشراف کامل ایشان به مشکلات و توانایی‌ها و امکانات مادی و معنوی کشور است و با قاطعیت می‌توان گفت توجه به این رهنمودها نسخه‌ شفابخش معضلات کشور است.

به گزارش 9 صبح، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز (چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲) این شورا ضمن تبریک عید سعید فطر، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) در خطبه‌های نماز عید فطر گفت: جدیت در انجام وظایف قانونی، همدلی و همکاری قوای سه‌گانه در چهارچوب قانون و پرهیز از سرگرم شدن به حواشی و مسائل بی‌اهمیت از نکات مورد تاکید رهبری بودند که توجه به آنها از سوی همگان، و به‌خصوص مسئولین راهگشاست.

جنتی ادامه داد: توجه به این رهنمودها به حل مشکلات کشور و تحقق شعار سال که مهار تورم و رشد تولید است کمک خواهد کرد و این نکات تضمین کننده پیشرفت کشور و زمینه‌ساز حل مسائل مهمی است که با آنها روبه‌رو هستیم.

او گفت: اولویت‌هایی که رهبری برای افراد و سازمان‌ها مشخص می‌کنند نشان دهنده اشراف کامل ایشان به مشکلات و توانایی‌ها و امکانات مادی و معنوی کشور است و با قاطعیت می‌توان گفت توجه به این رهنمودها نسخه‌ شفابخش معضلات کشور است.

وب گردی

    نظر شما