وطن فروشی نمی‌کنیم!

 وطن فروشی نمی‌کنیم!

علیرضا سلیمی، نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس و عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولی که حرف از فروش خاک ایران می زند، حتما سن زیادی ندارد وگرنه می دانست در هر وجب از خاک خوزستان ۱۰ ها شهید افتاده و این خاک مقدس است.

به گزارش 9 صبح؛ عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مسئولی که حرف از فروش خاک ایران می زند، حتما سن زیادی ندارد وگرنه می دانست در هر وجب از خاک خوزستان ۱۰ ها شهید افتاده و این خاک مقدس است.

علیرضا سلیمی، در واکنش به اظهار نظر یکی از مدیران سازمان تامین‌اجتماعی در خصوص فروش خاک ایران برای پرداخت مطالبات بازنشستگان، گفت: به نظر می رسد مسئولی که چنین موضوعی را مطرح کرده است سن زیادی ندارد و نمی داند دیگر دوره قاجار نیست.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس تاکید کرد: در هشت سال دفاع مقدس، ۲۲۰ هزار شهید تقدیم کردیم که یک وجب از خاک ایران کم نشود، اکنون برای پرداخت بدهی حرف از فروش کیش، قشم و خوزستان می شود؟

این نماینده مجلس بیان کرد: در هر وجب خوزستان ۱۰ ها شهید روی زمین افتاده و از این خاک خوزستان مقدس است برای محافظت ازآب های نیلگون خلیج فارس نیز خون داده ایم از این رو ملت اجازه نمی دهد یک سانت از خاک کشور جدا شود./خانه ملت

وب گردی

    نظر شما