دو مدیر دولتی بازداشت شدند/ جرم: اختلاس و تحصیل نامشروع

دو مدیر دولتی بازداشت شدند/ جرم: اختلاس و تحصیل نامشروع

دو مدیر دولتی به جرم پولشویی و اختلاس بازداشت شدند.

به گزارش 9 صبح، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز درپاسخ به سوالی درباره ادعای علیرضا بیگی نماینده مجلس شورای اسلامی مبنی بر واگذاری خودرو از سوی وزیر سابق صمت به نمایندگان گفت: نماینده مجلس نکاتی را از بهره‌مندی یک موضوع مطرح کردند. ادعایی صورت گرفت و مراتب به دادستانی کل کشور براساس وظایف این مرجع اعلام شد و از آقای مدعی دعوت کردند و اظهارات ایشان با دقت کامل توسط یکی از معاونان دادستان کل کشور شنیده شده و این موضوع در حال رسیدگی است.

وی ادامه داد: ادعای این فرد چون نیاز به استعلام از مبادی ذیربط وجود دارد بعد از بررسی‌ها بنا به نظر دادستان کل کشور اقدامات بعدی انجام خواهد شد.

ستایشی همچنین در پاسخ به سوالی درباره خبری مبنی بر بازداشت مدیران سازمان حفاظت محیط زیست گفت: خبر باید اصلاح شود ؛ سه مدیر نیست و دو نفر متهم در این زمینه مطرح است.

وی ادامه داد: اتهام یکی از این افراد اختلاس و تحصیل مال نامشروع است و طبق گزارش ضابطان پرونده مورد رسیدگی قرار گرفته و در مورد نفر اول با صدور قرار جلب و تامین وثیقه اکنون آزاد است.

ستایشی اظهارداشت: اتهام نفر دوم پولشویی و منع تصدی بیش از یک شغل است که این فرد هم بعد از صدور قرار جلب و صدور قرار وثیقه، اکنون آزاد است.

وی همچنین به احمد عراقچی و ولی الله سیف متهمان پرونده بانک مرکزی اولتیماتوم داد در صورت نپرداختن جریمه ۱۶۳۰ میلیارد تومانی بازداشت خواهند شد.(

وب گردی

    نظر شما