نقشه کثیف و جدید اسرائیل و آذربایجان علیه ایران/ زنگ خطر برای تهران

نقشه کثیف و جدید اسرائیل و آذربایجان علیه ایران/ زنگ خطر برای تهران

آذربایجان و اسرائیل به پروژه ایران‌هراسی در منطقه دامن می‌زنند. رئیس اسرائیل به آذربایجان سفر کرده است.

به گزارش 9 صبح، رئیس اسرائیل، ایران را عامل شکست پروژه‌ عادی‌سازی روابط این رژیم با کشورهای منطقه اعلام کرد و در عین حال در راستای سیاست کهنه تل آویو، در تلاش برای ایران هراسی در منطقه برآمد.

آذربایجان و اسرائیل به پروژه ایران‌هراسی در منطقه دامن می‌زنند. رئیس اسرائیل به آذربایجان سفر کرده است. رئیس اسرائیل، ایران را عامل شکست پروژه‌ عادی‌سازی روابط این رژیم با کشورهای منطقه دانسته و در عین حال در راستای سیاست کهنه اسرائیل، در تلاش برای ایران‌هراسی در منطقه برآمده است. این دومین سفر رئیس اسرائیل پس از سفر شیمون پرز در حدود ۱۵ سال پیش، به جمهوری آذربایجان است. سفر هرتزوگ به دنبال سفر ماه گذشته الی کوهن، وزیر امور خارجه اسرائیل به باکو انجام خواهد شد.

  منابع خبری از سفر ۲ روزه رئیس اسرائیل به باکو و دیدار و گفتگو با مقامات ارشد جمهوری آذربایجان خبر می دهند.

به گزارش روزنامه «جروزالم پست» «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم صهیونیستی روز سه شنبه با هدف تقویت روابط با جمهوری آذربایجان به باکو سفر می‌کند. وی در این دیدا دو روزه با «الهام علی‌اف» رئیس جمهور جمهوری آذربایجان دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.  

رئیس اسرائیل، ایران را عامل شکست پروژه‌ عادی‌سازی روابط این رژیم با کشورهای منطقه اعلام کرد و در عین حال در راستای سیاست کهنه تل آویو، در تلاش برای ایران‌هراسی در منطقه برآمد.

َشقضایی نیز گفت: مسائل حاشیه ای را باید کنار گذاشت و به هدف فکر کرد. کسی نمی تواند اصول و ارزش های اساسی ما را نقض کند. ما می توانیم به تفاهم برسیم.

رئیس رژیم صهیونیستی که امروز (سه شنبه) وارد باکو شد قرار است با «الهام علی اف» رئیس جمهوری آذربایجان دیدار و در مراسم هفتاد و پنجمین سالگرد اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی شرکت کند.

وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی هرتزوگ را در این سفر همراهی می کند و وی با جامعه یهودیان جمهوری آذربایجان نیز دیدار خواهد داشت.

جمهوری آذربایجان در ماه مارس، سفارت این کشور در تل آویو را گشود، و این در حالی است که رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۹۳ در باکو سفارت دارد.

رژیم صهیونیستی یکی از بزرگترین تامین کنندگان سلاح جمهوری آذربایجان است و در مقابل، ‌۴۰ درصد نفت مورد نیاز این رژیم، توسط باکو تامین می شود.

وب گردی

    نظر شما