واکنش معاون رئیسی به دستور رییس جمهور سوژه شد

واکنش معاون رئیسی به دستور رییس جمهور سوژه شد

پاسخ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری به چگونگی اجرای دستور وی در مورد تغییرات مدیریتی در فضای مجازی بازتاب داشته است.

به گزارش ۹صبح؛ پاسخ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهوری به چگونگی اجرای دستور وی در مورد تغییرات مدیریتی در فضای مجازی بازتاب داشته است.

 سید ابراهیم رئیسی در دیدار با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی به حاشیه راندن مدیران بی‌انگیزه و خسته را سیاست قطعی دولت مردمی عنوان و معاون اجرایی رئیس جمهور را مکلف کرد، موضوع جذب نیروهای صاحب صلاحیت علمی و مدیریتی فاقد سوابق اجرایی را با رئیس سازمان اداری استخدامی بررسی و نتیجه آن را اطلاع رسانی کند.

در همین حال فارس نوشت: محسن منصوری معاون اجرایی رئیسی در حاشیه نشست خبری رئیس جمهور با رسانه‌های استان در مورد  تغییرات مدیریتی سوال کرد و جواب آقای معاون در نوع خود جالب بود.

منصوری محسن منصوری در پاسخ به این سوال خبرنگار که درباره تغییرات مدیریتی استان آذربایجان‌شرقی توضیح دهید، گفت: فعلا بنا ندارم در این مورد چیزی را رسانه‌ای کنم.

خبرنگار مجددا از معاون رئیس جمهور پرسید ولی خوب بالاخره قرار هست تغییراتی در مدیران انجام شود را با تائید سر و به علامت تایید و نشاندن لبخند روی صورت پاسخ داد.

 

وب گردی

    نظر شما