حمله مردان مسلح به دو زن جوان در ملاصدرا

حمله مردان مسلح به دو زن جوان در ملاصدرا

تحقیقات پلیس نشانگر این بود که دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت طلاجات از این بانوان کرده و از محل متواری شده‌اند.

به گزارش ۹ صبح؛ سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی یزد در خصوص جزئیات این خبر گفت: با توجه به شکایت دو زن مبنی بر اینکه در منطقه ملاصدرا و پاسداران توسط راکبان یک دستگاه موتورسیلکلت مورد زورگیری واقع شده‌اند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: تحقیقات پلیس نشانگر این بود که دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری و سرقت طلاجات از این بانوان کرده و از محل متواری شده‌اند.

فرمانده انتظامی استان گفت: با توجه به اهمیت موضوع، تیم‌های اطلاعاتی از کارآگاهان خبره پلیس آگاهی تشکیل و در کمتر از سه ساعت پس از وقوع جرم، متهمان در حاشیه شهر، شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، دستگیر شدند.

سردار بهدانی فرد تصریح کرد: طلاهای سرقتی از متهمان کشف و همچنین مالخرهایی که اقدام به خرید طلاجات مسروقه کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند و به همراه متهمان به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس پلیس استان در ادامه از شهروندان خواست چنانچه در یزد به این روش مورد سرقت واقع شده‌اند، برای شکایت و شناسایی سارقان به پلیس آگاهی استان یزد مراجعه کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: افرادی که اقدام به خرید اموال سرقتی می‌کنند نیز بدانند که جرم آنها کمتر از سارقان نیست و با این افراد هم نیز برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

سردار بهدانی فرد در پایان افزود: انتظاری که از طلافروشی‌ها داریم هم این است که از خرید طلاجات بدون فاکتور خودداری کرده و چنانچه موارد مشکوکی را مشاهده کردند، بلافاصله به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وب گردی

    نظر شما