ادعای افشاگر سیسمونی گیت درباره واگذاری موقوفات به آیت الله علم الهدی + عکس

ادعای افشاگر سیسمونی گیت درباره واگذاری موقوفات به آیت الله علم الهدی + عکس

وحید اشتری یکی از چهره‌های جریان عدالت‌خواه که پیش از این اطلاعاتی در خصوص تخلفات سازمان اوقاف در استان قزوین منتشر کرده بود؛ این‌بار از تخلفات گسترده سازمان اوقاف خراسان رضوی رونمایی کرده است.

به گزارش 9 صبح؛ وحید اشتری، از اصولگرایان «عدالت‌خواه»، در یک ادعای تازه و تایید نشده خبر داد که در واگذاری یکی از بزرگ‌ترین موقوفات استان خراسان، با عنوان «گوهرشاد»، تخلف شده است.

روزنامه اعتماد امروز نوشت : وحید اشتری یکی از چهره‌های جریان عدالت‌خواه که پیش از این اطلاعاتی در خصوص تخلفات سازمان اوقاف در استان قزوین منتشر کرده بود؛ این‌بار از تخلفات گسترده سازمان اوقاف خراسان رضوی رونمایی کرده است. اشتری در تشریح تخلف جدید سازمان اوقاف به ۱۰۰۰ هکتار زمین در مشهد اشاره می‌کند که با محوریت یکی از افراد بانفوذ ذیل این تخلفات قرار گرفته است.

اما انچه روزنامه اصلاح طلب اعتماد بصورت سربسته  اشاره دارد درباره توئیت وحید اشتری، از اصولگرایان «عدالت‌خواه» است او در  در یک ادعای تازه و تایید نشده خبر داد که یکی از بزرگ‌ترین موقوفات استان خراسان، با عنوان «گوهرشاد»، شش سال پیش به آیت الله علم‌الهدی واگذار شده است.

وی   در رشته توئیتی نوشت که «موقوفه واگذارشده»، بیش از هزار هکتار زمین در مشهد و پنج هزار و ۷۰۰ «رَقبه سنددار» در چناران استان خراسان دارد.

سازمان اوقاف و دفتر آیت الله علم الهدی در حالی که ۴۸ ساعت از این توئیت می گذرد واکنشی به آن شنان نداده اند 

در توئیت اشتری آمده است : سال ۹۶ با نظر اراده تحقیق اوقاف خراسان یکی از بزرگترین موقوفات مشهد به آقای علم الهدی واگذار شده است برای فهم عظمت این موقوفه واگذار شده (گوهرشاد) فقط بدانید که بیش از هزار هکتار زمین در مشهد دارد و فقط در چناران ۵۷۰۰۰ رقبه سند دارد

افشاگری+درباره+علم+الهدی

روزنامه اعتماد امروز چهارشنبه نوشت : وحید اشتری یکی از چهره‌های جریان عدالت‌خواه که پیش از این اطلاعاتی در خصوص تخلفات سازمان اوقاف در استان قزوین منتشر کرده بود؛ این‌بار از تخلفات گسترده سازمان اوقاف خراسان رضوی رونمایی کرده است. اشتری در تشریح تخلف جدید سازمان اوقاف به 1000 هکتار زمین در مشهد اشاره می‌کند که با محوریت یکی از افراد بانفوذ ذیل این تخلفات قرار گرفته است. اشتری در ادامه توییت‌هایش در این خصوص به موضوعی اشاره می‌کند که مهم‌ترین ابهام این روزهای کشور است و آن اینکه «چرا طرح‌های تحقیق و تفحص از نهادهایی مانند اوقاف به سرانجام نمی‌رسد؟» 

اعتماد نوشت : اشتری متعلق به جریانی است که طی سال‌های اخیر از رانت اطلاعاتی خود برای از دور خارج کردن رقبای اصولگرای خود استفاده می‌کند، 

وب گردی

    نظر شما