سوتی جنجالی سخنگوی دولت درباره جدایی بحرین از ایران سوژه خنده شد! + عکس

سوتی جنجالی سخنگوی دولت درباره جدایی بحرین از ایران سوژه خنده شد! + عکس

سخنگوی دولت با انتشار توئیتی درباره جدایی بحرین از ایران و درج تصویر جعلی از روزنامه اطلاعات سوژه کاربران شد. ایران در ۰۸:۳۲ سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ بهادری جهرمی به گزارش تازه‌نیوز، علی بهادری جهرمی، دبیر و سخنگوی دولت رئیسی در توئیتی به مناسبت جدایی بحرین از ایران نوشت: عاقبت آن دیکتاتوری که خوش‌خدمتی خود را با جدا کردن تکه‌ای از ایران به بیگانگان نشان داد فرار و بی‌آبرویی بود؛ عاقبت وطن‌فروشان خرده‌پای امروزی که علیه مردم ایران اقدام می‌کنند به مراتب خفت‌بارتر خواهد بود. به نقل از اطلاعات آنلاین، جهرمی این توئیت را همراه با تصویر یک روزنامه جعلی و دستکاری شده با لوگوی اطلاعات منتشر کرد که با واکنش تند کاربران مواجه شد. تصویر جعلی و فتوشاپ شده به نام روزنامه اطلاعات، با تاریخ سال ۱۳۴۳ دستمایه کنایه‌های مردم در کامنت‌های این پست شد. پیشنهاد امروز yektanet-logo-signپیشنهاد توسط 70000000 هدیه در یک هفته بعد ساعت کاری، با بازی کامپیوتری خستگی در کن! کامپیوترت ضعیفه و دلت بازی بتل رویال رایگان میخواد؟ این بازی برا توئه! 70000000 هدیه در یک هفته 70000000 هدیه در یک هفته بعد ساعت کاری، با بازی کامپیوتری خستگی در کن! بعد ساعت کاری، با بازی کامپیوتری خستگی در کن! کامپیوترت ضعیفه و دلت بازی بتل رویال رایگان میخواد؟ این بازی برا توئه! کامپیوترت ضعیفه و دلت بازی بتل رویال رایگان میخواد؟ این بازی برا توئه! 70000000 هدیه در یک هفته بعد ساعت کاری، با بازی کامپیوتری خستگی در کن! کامپیوترت ضعیفه و دلت بازی بتل رویال رایگان میخواد؟ این بازی برا توئه! اظهارات غیر مستند منتسب به دربار پهلوی، تاریخ غلط روزنامه و …باعث شد که سخنگوی دولت با واکنش طنز کاربران مواجه شود.

به گزارش 9 صبح؛ سخنگوی دولت با انتشار توئیتی درباره جدایی بحرین از ایران و درج تصویر جعلی از روزنامه اطلاعات سوژه کاربران شد.

علی بهادری جهرمی، دبیر و سخنگوی دولت رئیسی در توئیتی به مناسبت جدایی بحرین از ایران نوشت: عاقبت آن دیکتاتوری که خوش‌خدمتی خود را با جدا کردن تکه‌ای از ایران به بیگانگان نشان داد فرار و بی‌آبرویی بود؛ عاقبت وطن‌فروشان خرده‌پای امروزی که علیه مردم ایران اقدام می‌کنند به مراتب خفت‌بارتر خواهد بود.

جهرمی این توئیت را همراه با تصویر یک روزنامه جعلی و دستکاری شده با لوگوی اطلاعات منتشر کرد که با واکنش تند کاربران مواجه شد. تصویر جعلی و فتوشاپ شده به نام روزنامه اطلاعات، با تاریخ سال ۱۳۴۳ دستمایه کنایه‌های مردم در کامنت‌های این پست شد.

توییت جهرمی

اظهارات غیر مستند منتسب به دربار پهلوی، تاریخ غلط روزنامه و …باعث شد که سخنگوی دولت با واکنش طنز کاربران مواجه شود.

وب گردی

    نظر شما