نامه مهم دفتر احمدی نژاد به مقامات ارشد امنیتی/ برنامه ریزی گسترده برای ترور احمدی نژاد + عکس

نامه مهم دفتر احمدی نژاد به مقامات ارشد امنیتی/ برنامه ریزی گسترده برای ترور احمدی نژاد + عکس

کانال دولت بهار مدعی شد که دفتر محمود احمدی نژاد طی نامه ای به مقامات ارشد امنیتی درباره ترور وی هشدار داده است

به گزارش 9 صبح؛ کانال دولت بهار مدعی شد که دفتر محمود احمدی نژاد طی نامه ای به مقامات ارشد امنیتی درباره ترور وی هشدار داده است

کانال دولت بهار نوشت حسب اطلاع واصله از منابع موثق، دفتر آقای دکتر احمدی نژاد با ارسال نامه ای خطاب به  فرماندهان و مقامات ارشد نظامی و امنیتی مسئول، نسبت به برخی تحرکات و اقدامات بسیار نگران کننده علیه ایشان  هشدار داد و خواستار اتخاذ تدابیر لازم حفاظتی و برخورد با عوامل مربوط در این زمینه شد.

این منابع تصریح کردند که تحرکات و اقدامات عملی صورت گرفته در روزهای اخیر، آشکارا از یک تلاش سازمان یافته برای سوء قصد علیه دکتر احمدی نژاد حکایت داشته است.

«دولت بهار» عنوان رسانه‌ای است که همچنان به نشر مواضع و اخبار مربوط به احمدی‌نژاد مشغول است 

این اولین ‌بار نیست که احمدی‌نژاد و احمدی‌نژادی‌ها از سوءقصد به جان خود می‌گویند. سالها قبل چندباراین خبر تکرارشد پیش هم وقتی برخی منابع ناموثق در فضای مجازی، از شایعاتی درباره انفجار در نارمک گفتند، «دولت بهار» در خبری کوتاه که 18 بهمن‌ماه 99 با عنوان «هشدار امنیتی» مخابره شد، نوشت: «برخی معتقدند اخبار انفجارها در نارمک که برخی رسانه‌ها با بزرگنمایی منتشر کردند، زمینه‌چینی برای عادی جلوه دادن سوءقصد به فرزند ملت، دکتر محمود احمدی‌نژاد است.»

در همان سال : «محمود احمدی‌نژاد در نشستی که ویدئوی آن را سایت «دولت بهار» منتشر کرد، در پاسخ به پرسشی درباره تهدیدش به ترور گفته است: «ستاد درست می‌کنند، برنامه تبلیغی درست می‌کنند برای تخریب دیگران. خوشبختانه سهم من خیلی زیاد است، از زمین و زمان می‌زنند! چه خبر است؟ چه شده است؟» او ادامه داد: «من هم معتقدم بحث ترور جدی است. خودشان می‌کشند، خودشان هم مراسم عزاداری برپا می‌کنند و بعد دیگران را متهم می‌کنند! البته من یک جان ناقابلی دارم که فدای ملت ایران است. پای ملت ایران ایستاده‌ام، پای حقوق ملت ایران ایستاده‌ام، کوچک ملت ایران هستم. جان ما ناقابل است، فدای ملت ایران، فدای عظمت ایران. بروید و ببینید که آن کانال تلگرامی مال چه کسی است که رسما تهدید کرده که ما می‌خواهیم ترور کنیم، پیدا می‌شود.» رییس دولت نهم و دهم اضافه کرد: «البته من مسائل را گفته و تشریح کرده‌ام؛ چون اطلاع دارم که کجاها، چه کسانی می‌نشینند و چه تصمیماتی می‌گیرند. اینها را گفته‌ام، ضبط کرده‌ام و در چندین جای مطمئن قرار داده‌ام. همان‌هایی را که نوشته‌ام دنبال کنید، می‌توانید متوجه بشوید که وابسته به کجاها هستند!

به نظر می رسد این اخبار بیشتر شوی تبلیغاتی برای حضور رسانه ای احمدی نژاد درست یکسال است سکوت کرده است 

احمدی نژا

وب گردی

    نظر شما