انتشار آگهی استخدام «وزیر جوانان» توسط این کشور!

انتشار آگهی استخدام «وزیر جوانان» توسط این کشور!

شیخ محمد بن راشد آل مکتوم خواستار یک "مرد یا زن جوان برجسته" برای تصدی پست وزیر جوانان در دولت امارات شده است و از افرادی که "کارآمدی، توانایی و صداقت" دارند دعوت کرده است که از طریق ایمیل درخواست دهند.

به گزارش 9صبح؛ شیخ محمد بن راشد آل مکتوم، معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی و حاکم دبی، از یک جوان برای پیوستن به دولت امارات متحده عربی به عنوان وزیر جوانان درخواست کرده است.

این تماس در یکی از شبکه های اجتماعی متعلق به شیخ محمد انجام شده است و به گزارش ذنهار به نقل از شقفنا، اسکای نیوز نوشت: خطاب من به فرزندان پسران و دختران جوان در امارات متحده عربی است. من به دنبال مرد یا زن برجسته ای هستم که نماینده مسائل جوانان باشد و نظرات آنها را بیان کند و موارد مورد نظر آنها را در دولت پیگیری کند و وزیر جوانان دولت امارات باشد.

وی افزود: ما فردی را می خواهیم که آگاه به مسائل کشور و اوضاع جامعه باشد، کار میدانی انجام دهد، در افکار و برنامه هایش منطقی باشد، در نمایندگی کشورش شجاع و قوی باشد و مشتاق خدمت باشد. کشور او."

معاون رئیس جمهور و نخست وزیر امارات متحده عربی ادامه داد: از کسانی که کارآمدی، توانایی و صداقت را می شناسند می خواهیم برای انتخاب به عنوان وزیر جوانان از طریق ایمیل زیر با ما تماس بگیرند.

این درخواست برای وزیر جوان جوان به عنوان بخشی از تعهد شیخ محمد بن راشد آل مکتوم به ایجاد بستری برای جوانان در امارات متحده عربی است تا نظرات و مسائل خود را با دولت در میان بگذارند. او به صراحت گفته است که به دنبال فردی آگاه به وضعیت کنونی کشور و جامعه و همچنین فردی توانمند، منطقی در اندیشه، صادق و مشتاق خدمت به کشور خود است.

از علاقه مندان به انتخاب شدن برای این موقعیت دعوت می شود با ایمیل ارائه شده توسط شیخ محمد بن راشد آل مکتوم تماس بگیرند.

وب گردی

    نظر شما