نمایندگان موافق لایحه برنامه هفتم توسعه چه گفتند؟

نمایندگان موافق لایحه برنامه هفتم توسعه چه گفتند؟

مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه 3 مهرماه گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران (1407-1403) را بررسی کرد.

به گزارش 9صبح؛ گزارش کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جمهوری اسلامی ایران (1407-1403) امروز دوشنبه 3 مهرماه در صحن علنی مجلس در دستور کار قرار گرفت. شورای اسلامی.

موسی غضنفر آبادی، رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس نیز با اعلام موافقت با این لایحه، نکات مثبت آن را برجسته کرد. وی گفت: دولت با کار کارشناسی این لایحه را تهیه و به مجلس ارسال کرده و نمایندگان نزدیک به 8 هزار پیشنهاد در این باره ارائه کرده اند. وی پیش بینی واقع بینانه در بحث درآمدها و هزینه ها را یکی از مزیت های مهم این لایحه عنوان کرد به گونه ای که توجه به ثبات اقتصادی و کاهش تورم در این برنامه ملموس بود.

وی همچنین با اشاره به اینکه برنامه های اقتصادی خوبی در این لایحه مطرح شده است، برای رشد اقتصادی 8 درصدی ابراز امیدواری کرد. وی همچنین گفت: دولت در لایحه برنامه هفتم به حوزه خانواده توجه کرده است.

عبدالعلی رحیمی مظفری نماینده استان فارس در مجلس نیز با اعلام موافقت با لایحه برنامه هفتم توسعه. وی گفت: هدف دولت در این لایحه حفظ وضع موجود بوده و برای تحول و تحرک نیاز به تغییراتی دارد که در کمیسیون تلفیق انجام شد. وی افزود: این لایحه با 9 هزار پیشنهاد به صحن رسیده است. رحیمی مظفری خاطرنشان کرد: برخی از نمایندگان معتقد بودند در این لایحه تکالیف زیادی مشخص شده اما به ورزش، محیط زیست و معادن در آن توجه نشده است.

غضنفرآبادی در خاتمه همکاران خود را به رای به کلیت این لایحه تشویق کرد و گفت: در صورت وجود اشکال به کمیسیون ارجاع و با هماهنگی دولت حل شود.

    نظر شما