جزئیات بازداشت فرزندان یک مسئول ارشد قضایی فاش شد

حجم ویدیو: ۲.۰۱M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۲۲
دانلود ویدیو

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری دستگیری فرزندان مسئول ارشد قضایی را تأیید کرد و گفت: این پرونده در حال رسیدگی است.

به گزارش ۹ صبح؛  سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری امروز سه‌شنبه 4 مهر درباره دستگیری فرزندان مسئول ارشد قضایی گفت: این پرونده مدتی است که مطرح شده و چنین پرونده‌ای در قوه قضاییه در حال رسیدگی است.

وی تصریح کرد: قوه قضاییه با جدیت و صلابت و بدون هیچ‌گونه تبعیضی با دقت و قوت به هر پرونده‌ای که باشد رسیدگی می‌کند و به‌محض اینکه مراحل پرونده از نظر قانونی به مرحله قابلیت اطلاع‌رسانی برسد درباره آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سؤالی درباره آخرین وضعیت پرونده حادثه خلازیر و تخریب ساخت‌وسازهای این منطقه که منجر به فوت 4 نفر شد، گفت: پرونده این حادثه در دادسرای امور جنایی است و کارگروهی با حضور 9 نفر از کارشناسان رسمی دادگستری تشکیل شده است و تا این لحظه هنوز نظریه قانونی و جامع خود را اعلام نکردند و دستگاه قضایی با مقصران حادثه برخورد می‌کند.

ستایشی درباره پرونده فوت دو کودک در استخر یکی از پارک‌های تهران گفت: این کودکان همراه با خانواده برای تفرج به پارک رفته بودند که با عبور از فنس استخر ذخیره آب وارد استخر و غرق شدند، در این رابطه پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی تشکیل شده است و در راستای شناسایی مقصران پیگیری‌های لازم انجام شده است، همچنین بازدیدها و معاینه محل انجام‌شده و اقدامات بعدی نیز انجام خواهد شد و در حدود قانونی اطلاع‌رسانی لازم صورت می‌گیرد.

وی درباره حادثه هفتم شهریور در آرادکوه و فوت سه نفر در این حادثه گفت: در مورد حادثه در منطقه پسماند آرادکوه براساس مذاکره حضوری با حوزه قضایی کهریزک دیگ بخار دچار حادثه شد و چهار نفر مصدوم حادثه بلافاصله به بیمارستان سوانح و سوختگی یافت‌آباد منتقل شدند که سه نفر فوت کردند و یک نفر پس از درمان مرخص شد.

وی ادامه داد: به ضابطان عام دستورهای لازم برای جمع‌آوری ادله و شناسایی مقصران ترتیب داده شده است همچنین پرونده دیگری در دادسرای امور جنایی نیز در این زمینه تشکیل شده است که در مورد چگونگی جرم واقع‌شده در حال بررسی است و چون محل وقوع حادثه در کهریزک بوده است مطابق قانون این حوزه قضایی متولی رسیدگی به پرونده خواهد بود.

وب گردی

    نظر شما