آخزین خبر از پرونده بابک زنجانی و میلاد حاتمی /بابک زنجانی اعدام می‌شود؟

آخزین خبر از پرونده بابک زنجانی و میلاد حاتمی /بابک زنجانی اعدام می‌شود؟

بابک زنجانی به اتهام اختلاس و فساد مالی اکنون در زندان به سر برده و محکوم به اعدام است.

به گزارش 9 صبح ؛  نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضاییه امروز سه شنبه ۱۰ بهمن با حضور خبرنگاران برگزار شد.

سخنگوی قوه قضائیه در پاسخ به سوالی درباره اینکه نتیجه رسیدگی به پرونده قدیمی بابک زنجانی به کجا رسیده است، گفت: پرونده این شخص رسیدگی شده است.

ب ز

این فرد به علت اخلال در نظام اقتصادی به اعدام و رد مال محکوم شده است و اقداماتی درباره رد مال انجام داده است و اقدامات قوی تری در جهت رد مال در دست انجام است و هرگام زمان لازم تشخیص داده شود، حکم اعدام نیز انجام می‌شود. دستگاه قضایی با احدی تعارف ندارد و طبق موازین قانونی در همه پرونده‌ها اقدامات صورت می‌گیرد.در حال حاضر این فرد در حال تحمل کیفر حبس است.

میلاد حاتمی

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت میلاد حاتمی گفت: نسبت به پرونده میلاد حاتمی اطلاع رسانی‌هایی از طریق خبرگزاری قوه قضاییه صورت گرفته است. آخرین اخبار این است که این پرونده در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب مورد رسیدگی دقیق واقع شده است و منتج به صدور رای شده است. در تاریخ ۲۹ مهرماه سال ۱۴۰۲ و پس از اعمال تشریفاتی قانونی با فرجام خواهی فرجام خواه، پرونده متضمن رای به  یکی از شعب دیوان عالی ارجاع شد.

وی افزود: اتهامات او از جمله افساد فی الارض از طریق اشاعه فساد گسترده و اخلال در نظام پولی و ارزی کشور از طریق خروج مبالغ مالی کشور و پولشویی و دایر کردن مرکز قمار و تشویق به فساد در فضای مجازی است و ... قطعا  پرونده با دقت و توجه کامل رسیدگی می‌شود و پس از قطعیت اطلاع رسانی می‌شود.

 

منبع: انتخاب

    نظر شما