سعادت دنیا و آخرت در بعثت ارائه شده /مصیبت غزه مصیبت بشریت است

سعادت دنیا و آخرت در بعثت ارائه شده /مصیبت غزه مصیبت بشریت است

صبح امروز جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

به گزارش 9 صبح ؛ به مناسبت خجسته سالروز بعثت نبی مکرم اسلام، حضرت محمد بن عبدالله (ص) صبح امروز - پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - مسئولان و مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری و نمایندگان سیاسی کشور‌های اسلامی در تهران، در حسینیه امام خمینی رحمه‌الله با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

 

62913388

مبارک‌ترین حادثۀ تاریخ، بعثت پیامبر است

رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار ضمن تبریک عید شریف و بزرگ مبعث به همۀ ملت ایران و به همۀ مسلمانان عالم فرمودند: «عید مبعث یادآور بزرگ‌ترین حادثۀ تاریخ است. با جرئت می‌توان گفت که مبارک‌ترین و بزرگ‌ترین حادثه‌ای که در دنیا در طول تاریخ برای بشریت اتفاق افتاده، بعثت نبی مکرم اسلام است. نسخۀ کامل، نهایی و همیشگی و دائمی سعادت بشر، چه سعادت دنیا، چه سعادت آخرت در بعثت ارائه شد.»

مصیبت غزه مصیبت بشریت است و نشان می‌دهد نظم کنونی جهانی نظم باطلی است و این قابل دوام نیست.

بشریت همیشه مخاطب بعثت پیغمبر است

- امروز ما مخاطب بعثتیم. بعثت در میان ما هم هست. یعنی همین حالا نبی مکرم اسلام در حال تعلیم و تزکیه‌ی ما است. همین حالا ما مخاطبیم، مخاطب بعثتیم. در طول تاریخ ابدی بشریت این وجود خواهد داشت، همیشه بشریت مخاطب تعلیم و تربیت و تزکیه‌ی پیغمبر اکرم است.

- پیغمبر همین طور که در آن روز مردم را به دوری از بتها و شکستن بتها دعوت کرد، امروز هم همین خطاب وجود دارد. اولین بت هم بت خود ما است، بت درون خود ما، بت نفس ما. اول خودمان را باید اصلاح کنیم. اول جامعه‌ی خودمان را باید اصلاح کنیم.

- این مطالبه‌ی نبی مکرم اسلام و بعثت اسلام از خود ما است. ما که اصلاح بشویم یک نمونه‌ی اصلاح‌شده‌ی اسلام را به بشریت اگر نشان بدهیم، خودش جاذبه دارد و جذب میکند. 

در حال تکمیل...

    نظر شما