واکنش علم‌الهدی به سرکوب دانشجویان معترض در غرب

واکنش علم‌الهدی به سرکوب دانشجویان معترض در غرب

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد گفت سرکوب دانشجویان معترض، حمایت دروغین غرب از آزادی بیان و دموکراسی را به وضوح مشخص کرده است.

به گزارش 9 صبح، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در خطبه های نماز جمعه مشهد افزود: رهبر معظم رهبری همانطور که در متن نامه اشاره فرموده‌اند، می‌دانستند که سیاستمداران این کشورها آگاهانه مسیر سیاست را از صداقت جدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز موضوع جنبش اعتراضی دانشجویان آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی به مسئله‌ای مهم تبدیل شده که از جنگ جهانی اول تاکنون سابقه نداشته است.

امام جمعه مشهد عنوان کرد: آمریکا به عنوان بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی، اکنون در دل خود شاهد حرکت های توفنده جوانانی است که برای دفاع از مظلومیت به پا خواسته‌اند.
وی خاطر نشان کرد: سرکوبی این دانشجویان معترض، حمایت دروغین غرب از آزادی بیان و دموکراسی را به وضوح مشخص کرده است.

آیت الله علم الهدی بیان کرد: این جنبش ها اثرات آن نامه مقام معظم رهبری به عنوان حجت امام زمان (عج) به جوانان غرب بود که در آن به موضوع فلسطین و مظلومیت مردم اشاره شده است.

وی گفت: قدرت نفوذ ایشان در جوانان غرب به گونه ای بود که در دانشگاه های آمریکا به زبان فارسی و به شیوه ملت ایران علیه اسرائیل شعار سر داده شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش راه‌های مقابله با دشمن را «جنگیدن، تسلیم شدن و اقدامات بازدارنده» دانست و گفت: ایران روش سوم را در مقابله با دشمن برگزیده است و با اقدامات بازدارنده کاری کرده که دشمن جرات حمله به کشورمان را نداشته باشد.

وی ادامه داد: اکنون قدرت ایران در منطقه به گونه‌ای است که رییس جمهور فعلی آمریکا برخلاف ۲ رییس‌جمهور قبلی، دیگر حرفی از جنگ با ایران نمی‌زند.

آیت الله علم‌الهدی گفت: خدا را باید به دلیل نعمت داشتن چنین رهبری شکر کرد، چراکه این نعمت فراهم‌شدن ظهور امام زمان (عج) و رهبری ایشان بر مردم جهان را در بردارد.

منبع:ایرنا 

 

وب گردی

    نظر شما