چرا مخبر در انتخابات ثبت نام نکرد؟

چرا مخبر در انتخابات ثبت نام نکرد؟

علی بهادری جهرمی درباره دلایل عدم ثبت‌نام مخبر در انتخابات، گفت: مخبر به این نکته توجه داشت که ممکن است ورود به عرصه انتخابات، فرصت خدمت را از دولت و ایشان به عنوان امانت‌دار شهید رئیسی بگیرد.

به گزارش 9صبح، سخنگوی دولت درباره دلایل عدم ثبت‌نام مخبر در انتخابات، گفت: مخبر به این نکته توجه داشت که ممکن است ورود به عرصه انتخابات، فرصت خدمت را از دولت و ایشان به عنوان امانت‌دار شهید رئیسی بگیرد.

 علی بهادری جهرمی که در مسجد انصارالحسین علیه‌السلام تهران حاضر شده بود، در پاسخ به سوالی درباره علت ثبت نام نکردن محمد مخبر در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم گفت: این تصمیم شخصی افراد است که با توجه به وضعیت خود و شرایط و ضوابط ریاست جمهوری، در عرصه انتخابات وارد شوند یا خیر. به هر حال آقای مخبر به این جمع‌بندی نرسیدند که در انتخابات ثبت‌نام کنند.

وی افزود: مخبر بر این نکته نیز توجه داشتند که اگر وارد رقابت انتخاباتی شود، شاید نتواند در این مدت و تا زمان استقرار رئیس‌جمهور جدید مسئولیت امور دولت را به نحو احسن انجام دهند و ورود در عرصه رقابت‌های انتخاباتی فرصت خدمت را از دولت و ایشان به عنوان امانت‌دار شهید رئیسی بگیرد.

منبع: ایرنا

    نظر شما