اعتراف شوکه کننده و ناگهانی جلیلی درباره برجام در تلویزیون

اعتراف شوکه کننده و  ناگهانی جلیلی درباره برجام در تلویزیون

سعید جلیلی، در برنامه تلویزیونی بدون تعارف درباره برجام یک اعتراف ناگهانی کرد.

 به گزارش 9 صبح به نقل ازانتخاب، سعید جلیلی، نامزد ریاست‌جمهوری در برنامه تلویزیون درباره برجام یک اعتراف غیرمنتظره کرد.

جلیلی در برنامه بدون تعارف گفت: برخی از مناسبات غلط در روابط سیاسی شکل گرفته است و باید عوض شود و برای انجام همه این موارد ممکن است برخی ناراحت شوند. اگر بخواهیم انحصار را در یک زمینه اقتصادی بشکنیم و یا بر اساس شایستگی‌ها افراد را به کار بگیریم، مطمئناً مشکل خواهد بود.

وی ادامه داد: من معتقدم یکی از مواردی که بسیار اهمیت دارد عزم رئیس جمهور است. ممکن است در مسیر برخی از ساز و کارها مانع راه او شوند و گاهی یک فضای غلط فرهنگی سیاسی مانع باشد رئیس جمهور باید حواسش باشد که این‌ها غلبه نکند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: در عرصه کار سیاسی موضوع محبوبیت بسیار پیش می‌آید به خاطرم هست زمانی که برجام مطرح شد، برخی از دوستان به ما ایراد می‌گرفتند شاید بعضا آنها نیز به برجام انتقادهایی داشتند، میگفتند که فضای کشور که مردم برجام را دوست دارند و این مطالب را نگو،  اما من این توافق را نقد می کردم . برخی می‌گفتند برجام لغو می‌شود و ما می‌گفتیم این‌طور نمی‌شود و همچنان باقی مانده است.

جلیلی افزود: برخی می‌گفتند ۸ سال دیگر تعلیق می‌شود که آن ۸ سال دیگر همان شش ماه پیش بود. اگر نمی‌گفتیم مردم فردا می‌گفتند چرا نگفتید.

    نظر شما