این نامزد شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد

این نامزد شانس بیشتری برای پیروزی در انتخابات دارد

یک فعال سیاسی در ارتباط با انتخابات و نامزد ریاست جمهوری اصلح مطالب مهمی ارائه کرد.

به گزارش 9 صبح ، مهدی عبدخدایی، فعال سیاسی بر این باور است که اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای رخ ندهد، با انتخاباتِ پرشوری روبرو می‌شویم که این می‌تواند هم شان نظام را حفظ کند و هم باعث کاهش مشکلات مردم شود.

وی می گوید: به هرحال وقتی دنیا با ما دعوا دارد، باید نشان بدهیم، گرانی‌های طاقت فرسا و مشکلات دیگر باعث دلسردی مردم از نظام نمی شود.

او در ادامه با اشاره به واکنش افکار عمومی به مباحث مطرح شده در مناظرات تلویزیونی می‌افزاید: مردم از مناظره استقبال می کنند. وقتی کاندیدا‌ها در قاب تلویزیون باهم بحث و گفتگو می‌کنند، مردم تفکرات و ایده های آن‌ها را می‌شناسند که این شناخت به انتخاب فرد اصلح کمک می کند. البته امیدوارم کاندیدا‌ها حرمت نگه دارند و از تهمت و اتهام دوری کنند تا جامعه آزرده خاطر نشود.

به گفته وی، مهمترین مساله مهم نظام اسلامی در 4 دهه اخیر، اقتصاد و مشکلاتی است که زندگی را برای گروه زیادی از مردم سخت کرده است.

وی می گوید: این که خیلی‌ها نمی‌توانند هزینه حتی خورد و خوراک اولیه خود را تامین کنند، واقعیت تلخی است.

عبدخدایی البته یادآور شد که روزی که شاه از ایران رفت جمعیت ایران ۳۲ میلیون بود که طی این 4 دهه به 90 میلیون رسیده است. در آن زمان روزانه هفت ملیون بشکه نفت می‌فروختیم، امروز این رقم به ۲ میلیون بشکه کاهش یافته است. بنابراین دشمنان با تحریم های مختلف میلیاردها دلار به کشور ایران آسیب زده اند.

این چهره سیاسی می افزاید: نارضایتی اقتصادی در جامعه را نمی توان انکار کرد، هر یک از نامزدهای انتخابات اگر برنامه ای برای رفع محدودیت‌های معیشتی ارائه کند، شانس زیادی برای رای آوری خواهد داشت. /اطلاعات آنلاین

وب گردی

    نظر شما